Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"It rains!"

Tłumaczenie:Pada!

4 lata temu

21 komentarzy


agnieszka.967060

Ja uslyszalam "he drinks"

4 lata temu

Mirielka

Przed każdą lekcją masz słówka,których ona dotyczy, sprawdź wcześniej, jakie słowa mogą występować, wtedy nie będzie pomyłek :)

4 lata temu

IgorSowisk

Złe nagranie, słychać "rings" a nie rains", cięzko sie domysleć

4 lata temu

kalina.kniaz

masz poziom 6 człowieku! chyba na tyle umiesz angielski żeby rozróżniać poszczególne wyrazy! a poza tym możesz popatrzeć na wyraz!

1 rok temu

janek_g

to to zgłoś!

3 lata temu

DawidKosow

W angielskim nie ma zdania bez podmiotu, wiec musi być ,,It"

4 lata temu

Annecznik
Annecznik

Źle!! ,,it '' znaczy ,,to'' ale gdy napisałam to pada zaznaczyło mi błąd bo ma być ,,pada''??? gdzie tu sens???

3 lata temu

Amcia28

To że języki obce nie zawsze można tłumaczyc dosłownie na język polski.

2 lata temu

Gregor.Jan

Czy to to samo co "It's raining"?

3 lata temu

jankobill

Tak.To jest to samo

1 rok temu

fishindance

Podbpisuje sie pod pytaniem, tez chce wiedziec.

2 lata temu

TomekK6

Czy "to deszcz" jest złym tłumaczeniem?

3 lata temu

xmoniczkax.567

Deszcz = rain. Pada = rains

2 lata temu

Yola448704
Yola448704

Pada - It rains

4 miesiące temu

Sta95548

dlaczego nie może być to deszcz?

2 lata temu

TeresaO.

Poczytaj wyzej to sie dowiesz.

2 lata temu

Jascurek.09.pl

ja usłyszałem it trains.

1 rok temu

KasiaKaska

napisałam PADA i jest dobrze

1 rok temu

SebastianK833540

Ja slysze he drinks na nagraniu - cos chyba nie tak jest z tym nagraniem

4 lata temu

JuliaJulie3

No nie wiem czy it to pada XD

2 lata temu

MadziaPompa

Do ani : no a może to to nie znaczy to!!!

1 rok temu

Powiązane dyskusje