"It rains!"

Tłumaczenie:Pada!

4 lata temu

33 komentarze


agnieszka.967060

Ja uslyszalam "he drinks"

4 lata temu

Mirielka

Przed każdą lekcją masz słówka,których ona dotyczy, sprawdź wcześniej, jakie słowa mogą występować, wtedy nie będzie pomyłek :)

4 lata temu

Monisiaakxd

gdzie one są?? :O

1 tydzień temu

IgorSowisk

Złe nagranie, słychać "rings" a nie rains", cięzko sie domysleć

4 lata temu

janek_g

to to zgłoś!

3 lata temu

kalina.kniaz

masz poziom 6 człowieku! chyba na tyle umiesz angielski żeby rozróżniać poszczególne wyrazy! a poza tym możesz popatrzeć na wyraz!

2 lata temu

DawidKosow

W angielskim nie ma zdania bez podmiotu, wiec musi być ,,It"

4 lata temu

Annecznik

Źle!! ,,it '' znaczy ,,to'' ale gdy napisałam to pada zaznaczyło mi błąd bo ma być ,,pada''??? gdzie tu sens???

4 lata temu

Amcia28

To że języki obce nie zawsze można tłumaczyc dosłownie na język polski.

3 lata temu

Gregor.Jan

Czy to to samo co "It's raining"?

3 lata temu

jankobill

Tak.To jest to samo

2 lata temu

fishindance

Podbpisuje sie pod pytaniem, tez chce wiedziec.

2 lata temu

TomekK6

Czy "to deszcz" jest złym tłumaczeniem?

3 lata temu

xmoniczkax.567

Deszcz = rain. Pada = rains

3 lata temu

Yola448704

Pada - It rains

10 miesięcy temu

Sta95548

dlaczego nie może być to deszcz?

3 lata temu

TeresaO.

Poczytaj wyzej to sie dowiesz.

3 lata temu

Jascurek.09.pl

ja usłyszałem it trains.

2 lata temu

KasiaKaska

napisałam PADA i jest dobrze

2 lata temu

SebastianK833540

Ja slysze he drinks na nagraniu - cos chyba nie tak jest z tym nagraniem

4 lata temu

JuliaJulie3

No nie wiem czy it to pada XD

2 lata temu

MadziaPompa

Do ani : no a może to to nie znaczy to!!!

1 rok temu

Maciej856262

Napisałem "Pada deszcz" i nie zostało uznane

2 miesiące temu

Ula566526

Monika dzięki

1 miesiąc temu

Lajsta

Dlaczego nie może być "leje"

3 lata temu

immery

bo leje jest inaczej po angielsku

it never rains but it pours ( nigdy nie pada, zawsze leje- to angielskie przysłowie) http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/it-never-rains-but-it-pours

2 lata temu

ForesterNa

It rains, zgodziłbym się "pada". Natomiast "It rains!" sugeruje wołacz, czyli "O pada" lub "To pada"

1 rok temu

Luthor3001

ja usłyszałem a trains

1 rok temu

cezaryduk1

Spoko

1 rok temu

DamianOzon

słychć rings a nie rains

1 rok temu

PaweSzrome

Pisze "it rains" to piszę "to pada" i nie przyjęło

3 lata temu

mdrazkowski

Zglosilem raport, ze "to pada!" powinno przyjac. Niestety, nie ma zadnej odpowiedzi

4 lata temu

siostra.paoli

ponieważ o deszczu nie mówimy TO PADA a it rains znaczy tylko Padać o deszczu... w angielskim ta konstrukcja po prostu jest IT rains.

4 lata temu

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.