1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "It rains!"

"It rains!"

Tłumaczenie:Pada!

February 24, 2014

30 komentarzy


agnieszka.967060

Ja uslyszalam "he drinks"


Mirielka

Przed każdą lekcją masz słówka,których ona dotyczy, sprawdź wcześniej, jakie słowa mogą występować, wtedy nie będzie pomyłek :)


IgorSowisk

Złe nagranie, słychać "rings" a nie rains", cięzko sie domysleć


janek_g

to to zgłoś!


kalina.kniaz

masz poziom 6 człowieku! chyba na tyle umiesz angielski żeby rozróżniać poszczególne wyrazy! a poza tym możesz popatrzeć na wyraz!


DawidKosow

W angielskim nie ma zdania bez podmiotu, wiec musi być ,,It"


Gregor.Jan

Czy to to samo co "It's raining"?


fishindance

Podbpisuje sie pod pytaniem, tez chce wiedziec.


JuliaJulie3

No nie wiem czy it to pada XD


Jascurek.09.pl

ja usłyszałem it trains.


KasiaKaska

napisałam PADA i jest dobrze


MadziaPompa

Do ani : no a może to to nie znaczy to!!!


Maciej856262

Napisałem "Pada deszcz" i nie zostało uznane


SebastianK833540

Ja slysze he drinks na nagraniu - cos chyba nie tak jest z tym nagraniem


Annecznik

Źle!! ,,it '' znaczy ,,to'' ale gdy napisałam to pada zaznaczyło mi błąd bo ma być ,,pada''??? gdzie tu sens???


Amcia28

To że języki obce nie zawsze można tłumaczyc dosłownie na język polski.


TomekK6

Czy "to deszcz" jest złym tłumaczeniem?


xmoniczkax.567

Deszcz = rain. Pada = rains


Yola448704

Pada - It rains


Lajsta

Dlaczego nie może być "leje"


immery

bo leje jest inaczej po angielsku

it never rains but it pours ( nigdy nie pada, zawsze leje- to angielskie przysłowie) http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/it-never-rains-but-it-pours


Sta95548

dlaczego nie może być to deszcz?


ForesterNa

It rains, zgodziłbym się "pada". Natomiast "It rains!" sugeruje wołacz, czyli "O pada" lub "To pada"


Luthor3001

ja usłyszałem a trains


DamianOzon

słychć rings a nie rains

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.