1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I want to give a car."

"I want to give a car."

Fordítás:Egy autót akarok adni.

February 24, 2014

39 hozzászólás


Pettyuska

Az 'Akarok adni egy autót.' ugyan miért nem jó?


margitsumser

Már elfogadja 2017. 05.10.


bruati

pedig ez még egyezik is az angol szórenddel :-)


laq1958

Pont azért. Javaslom, hogy ne az igével kezdjétek a magyar mondatot. Azt valamiért nem csípi a program. :)


Scheril1

Tényleg aki csak kritzálni tudja a Duot, az menjen el egy angol tanfolyamra, fizessen több tízezer forintot, de ne ide irkáljon állandóan, így rossz, úgy rossz ez a program. Mindig azt hiszem, hogy magyarázatokat találok itt, amiből tanulni tudok, de sajnos nem az.


Balithebest

Én is így gondolom. Ez legalább ingyenes, nem mint egy angol tanfolyam


Dzsilda

Egy véleményen vagyok veled, már több hozzászólásban kifejtettem én is. Érthetetlen egyesek hozzá állása


nyusziagyar

de jó, valószínűleg pár hét múlva elfogadják. :D


nyusziagyar

a fenébe most sem fogadta el, az utolsó szívem bánta. :(


nagyenyed

beküldtem hibának, mert még mindig nem fogadja el


FerencSzendrei

hát nem...teljesen lelassultak :(


Dzsilda

bezzeg te meg hasítasz!


Sztankay54

Egyébként a DUO csak kiegészítésre jó,mert a nyelvtanhoz mindenképpen egyéb segítség is kell,viszont mindenképpen hasznos cucc.


Dzsilda

Már akinek kell a segítség... egy 3 éves gyermek sem tudja a nyelvtant, mégis hibátlanul használja a nyelvet.


tojanosth

akarok adni egy autót - egy autót akarok adni nem mindegy ?


ImreGali

Ebben a leckében hetek óta semmi sem változik.....


Dzsilda

lényeg hogy te ne hogy változatlan maradj!


Varga-Gabriella

Akkor azt hogy kellene mondani, hogy akarok adni egy autót?


gcsatari

1, "Akarok adni egy autót" azt jelenti, hogy valakinek nincs és azt akarom, hogy ne kelljen gyalogolnia 2, "Egy autót akarok adni" azt jelenti, hogy valaki hármat kért, de korlátozom az igényét. Szerintem a példamondat egyértelműen az első szándékra vonatkozik, ezért a helyes megoldás rossz!


nyusziagyar

A hibajelentésben is kifejtetted ezt ilyen szépen? ;)


Dzsilda

Na, ugorj neki még egyszer, talán jobban sikerül kifejtened a témát!


Letenye

Akarok adni egy autot, vajon mi a turo ert nem jo??


laq1958

Javaslom, hogy ne az igével kezdjétek a magyar mondatot. Azt valamiért nem csípi a program. :)


fugedizs

unom,unom,unom: akarok adni egy kocsit


Dzsilda

Szerinted a kocsi és az autó magyarul is ugyan azt jelenti?


jokutine

Akarok adni egy kocsit. Miért is nem jó ez?


aptg.gabi

szerintem jó, jelentsd!


B4ukapit4ny

Hihetetlen mennyi ilyen van..


Dzsilda

Már mint milyen?


sz.oli72

Akarok egy autót adni. Ez miért nem jó?


IstvanBorsanyi

Alany állítmány tárgy. Ez a magyar szórend. Pl a kutya megeszi az ételt.


nyusziagyar

Itt pedig: Én akarok adni egy autót. XD


katalinkallos

Miért nem fogadta el - I want to give a car- amikor a megoldásban is ez szerepelt.


LszlNagy15

Nem konkrétan ehez a feladathoz de honan tudom h do vagy to?


baba702715

ti egyáltalán magyarul irjátok be vagy angolul. magyarul: egy autót akarok adni angolul: i want to give a car


dmNVG6

Azt mondja hogy get és nem azt hogy give

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés