"I want to give a car."

Fordítás:Egy autót akarok adni.

February 24, 2014

34 hozzászólás


Pettyuska

Az 'Akarok adni egy autót.' ugyan miért nem jó?

February 24, 2014

margitsumser

Már elfogadja 2017. 05.10.

May 10, 2017

bruati

pedig ez még egyezik is az angol szórenddel :-)

April 12, 2014

laq1958

Pont azért. Javaslom, hogy ne az igével kezdjétek a magyar mondatot. Azt valamiért nem csípi a program. :)

June 20, 2014

Scheril1

Tényleg aki csak kritzálni tudja a Duot, az menjen el egy angol tanfolyamra, fizessen több tízezer forintot, de ne ide irkáljon állandóan, így rossz, úgy rossz ez a program. Mindig azt hiszem, hogy magyarázatokat találok itt, amiből tanulni tudok, de sajnos nem az.

October 21, 2014

EditMszros

Igazad van!

March 5, 2015

nyusziagyar

de jó, valószínűleg pár hét múlva elfogadják. :D

February 25, 2014

nyusziagyar

a fenébe most sem fogadta el, az utolsó szívem bánta. :(

March 7, 2014

nagyenyed

beküldtem hibának, mert még mindig nem fogadja el

March 15, 2014

FerencSzendrei

hát nem...teljesen lelassultak :(

April 11, 2014

Dzsilda

bezzeg te meg hasítasz!

May 10, 2017

Sztankay54

Egyébként a DUO csak kiegészítésre jó,mert a nyelvtanhoz mindenképpen egyéb segítség is kell,viszont mindenképpen hasznos cucc.

April 17, 2016

gcsatari

1, "Akarok adni egy autót" azt jelenti, hogy valakinek nincs és azt akarom, hogy ne kelljen gyalogolnia 2, "Egy autót akarok adni" azt jelenti, hogy valaki hármat kért, de korlátozom az igényét. Szerintem a példamondat egyértelműen az első szándékra vonatkozik, ezért a helyes megoldás rossz!

May 16, 2014

ezekiel182

adni akarok egy autót.<-- bukta az egész. utolsó feladvány. arcomat lekaparom már.. előző leckét is téboly volt végigvinni így..

March 11, 2014

ImreGali

Ebben a leckében hetek óta semmi sem változik.....

March 18, 2014

Dzsilda

lényeg hogy te ne hogy változatlan maradj!

May 10, 2017

Varga-Gabriella

Akkor azt hogy kellene mondani, hogy akarok adni egy autót?

May 3, 2014

Letenye

Akarok adni egy autot, vajon mi a turo ert nem jo??

May 25, 2014

tojanosth

akarok adni egy autót - egy autót akarok adni nem mindegy ?

June 17, 2014

laq1958

Javaslom, hogy ne az igével kezdjétek a magyar mondatot. Azt valamiért nem csípi a program. :)

June 20, 2014

fugedizs

unom,unom,unom: akarok adni egy kocsit

July 4, 2014

jokutine

Akarok adni egy kocsit. Miért is nem jó ez?

July 10, 2014

aptg.gabi

szerintem jó, jelentsd!

July 10, 2014

gaalmosch14

Car =autó

May 23, 2017

B4ukapit4ny

Hihetetlen mennyi ilyen van..

July 10, 2014

sz.oli72

Akarok egy autót adni. Ez miért nem jó?

July 21, 2014

IstvanBorsanyi

Alany állítmány tárgy. Ez a magyar szórend. Pl a kutya megeszi az ételt.

March 5, 2015

nyusziagyar

Itt pedig: Én akarok adni egy autót. XD

March 5, 2015

katalinkallos

Miért nem fogadta el - I want to give a car- amikor a megoldásban is ez szerepelt.

September 1, 2015

LszlNagy15

Nem konkrétan ehez a feladathoz de honan tudom h do vagy to?

September 3, 2015

Sztankay54

Oda akarok adni egy autót Mi a hiba ebben a mondatban?A magyar raggal fejezi ki az egyes szám első személyt.

April 9, 2016

ezekiel182

Talán az 'oda' nem kellett volna.. akkor az angol mondatba is kellene egy névmás vagy határozószó

April 9, 2016

baba702715

ti egyáltalán magyarul irjátok be vagy angolul. magyarul: egy autót akarok adni angolul: i want to give a car

December 19, 2016

dmNVG6

Azt mondja hogy get és nem azt hogy give

May 27, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.