A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I want to give a car."

Fordítás:Egy autót akarok adni.

0
4 éve

34 hozzászólás


Pettyuska

Az 'Akarok adni egy autót.' ugyan miért nem jó?

28
Válasz4 éve

margitsumser

Már elfogadja 2017. 05.10.

1
Válasz1 éve

bruati

pedig ez még egyezik is az angol szórenddel :-)

0
Válasz4 éve

laq1958

Pont azért. Javaslom, hogy ne az igével kezdjétek a magyar mondatot. Azt valamiért nem csípi a program. :)

2
Válasz4 éve

Scheril1

Tényleg aki csak kritzálni tudja a Duot, az menjen el egy angol tanfolyamra, fizessen több tízezer forintot, de ne ide irkáljon állandóan, így rossz, úgy rossz ez a program. Mindig azt hiszem, hogy magyarázatokat találok itt, amiből tanulni tudok, de sajnos nem az.

8
Válasz13 éve

EditMszros

Igazad van!

1
Válasz3 éve

nyusziagyar

de jó, valószínűleg pár hét múlva elfogadják. :D

4
Válasz4 éve

nyusziagyar

a fenébe most sem fogadta el, az utolsó szívem bánta. :(

2
Válasz4 éve

nagyenyed

beküldtem hibának, mert még mindig nem fogadja el

4
Válasz4 éve

FerencSzendrei

hát nem...teljesen lelassultak :(

0
Válasz4 éve

Dzsilda
Dzsilda

bezzeg te meg hasítasz!

0
Válasz1 éve

Sztankay54

Egyébként a DUO csak kiegészítésre jó,mert a nyelvtanhoz mindenképpen egyéb segítség is kell,viszont mindenképpen hasznos cucc.

4
Válasz2 éve

gcsatari

1, "Akarok adni egy autót" azt jelenti, hogy valakinek nincs és azt akarom, hogy ne kelljen gyalogolnia 2, "Egy autót akarok adni" azt jelenti, hogy valaki hármat kért, de korlátozom az igényét. Szerintem a példamondat egyértelműen az első szándékra vonatkozik, ezért a helyes megoldás rossz!

1
Válasz4 éve

ezekiel182

adni akarok egy autót.<-- bukta az egész. utolsó feladvány. arcomat lekaparom már.. előző leckét is téboly volt végigvinni így..

0
Válasz4 éve

ImreGali

Ebben a leckében hetek óta semmi sem változik.....

0
Válasz4 éve

Dzsilda
Dzsilda

lényeg hogy te ne hogy változatlan maradj!

0
Válasz1 éve

Varga-Gabriella

Akkor azt hogy kellene mondani, hogy akarok adni egy autót?

0
Válasz4 éve

Letenye
Letenye

Akarok adni egy autot, vajon mi a turo ert nem jo??

0
Válasz4 éve

tojanosth

akarok adni egy autót - egy autót akarok adni nem mindegy ?

0
Válasz4 éve

laq1958

Javaslom, hogy ne az igével kezdjétek a magyar mondatot. Azt valamiért nem csípi a program. :)

0
Válasz4 éve

fugedizs

unom,unom,unom: akarok adni egy kocsit

0
Válasz4 éve

jokutine

Akarok adni egy kocsit. Miért is nem jó ez?

0
Válasz4 éve

aptg.gabi

szerintem jó, jelentsd!

0
Válasz4 éve

gaalmosch

Car =autó

0
Válasz1 éve

B4ukapit4ny

Hihetetlen mennyi ilyen van..

0
Válasz4 éve

sz.oli72

Akarok egy autót adni. Ez miért nem jó?

0
Válasz4 éve

IstvanBorsanyi

Alany állítmány tárgy. Ez a magyar szórend. Pl a kutya megeszi az ételt.

1
Válasz3 éve

nyusziagyar

Itt pedig: Én akarok adni egy autót. XD

0
Válasz3 éve

katalinkallos

Miért nem fogadta el - I want to give a car- amikor a megoldásban is ez szerepelt.

0
Válasz2 éve

LszlNagy15

Nem konkrétan ehez a feladathoz de honan tudom h do vagy to?

0
Válasz2 éve

Sztankay54

Oda akarok adni egy autót Mi a hiba ebben a mondatban?A magyar raggal fejezi ki az egyes szám első személyt.

0
Válasz2 éve

ezekiel182

Talán az 'oda' nem kellett volna.. akkor az angol mondatba is kellene egy névmás vagy határozószó

0
Válasz2 éve

baba702715

ti egyáltalán magyarul irjátok be vagy angolul. magyarul: egy autót akarok adni angolul: i want to give a car

0
Válasz1 éve

dmNVG6

Azt mondja hogy get és nem azt hogy give

0
Válasz1 éve