A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I want to give a car."

Fordítás:Egy autót akarok adni.

4 éve

34 hozzászólás


Pettyuska

Az 'Akarok adni egy autót.' ugyan miért nem jó?

4 éve

margitsumser

Már elfogadja 2017. 05.10.

1 éve

bruati

pedig ez még egyezik is az angol szórenddel :-)

4 éve

laq1958

Pont azért. Javaslom, hogy ne az igével kezdjétek a magyar mondatot. Azt valamiért nem csípi a program. :)

4 éve

Scheril1

Tényleg aki csak kritzálni tudja a Duot, az menjen el egy angol tanfolyamra, fizessen több tízezer forintot, de ne ide irkáljon állandóan, így rossz, úgy rossz ez a program. Mindig azt hiszem, hogy magyarázatokat találok itt, amiből tanulni tudok, de sajnos nem az.

3 éve

EditMszros

Igazad van!

3 éve

nyusziagyar

de jó, valószínűleg pár hét múlva elfogadják. :D

4 éve

nyusziagyar

a fenébe most sem fogadta el, az utolsó szívem bánta. :(

4 éve

nagyenyed

beküldtem hibának, mert még mindig nem fogadja el

4 éve

FerencSzendrei

hát nem...teljesen lelassultak :(

4 éve

Dzsilda
Dzsilda

bezzeg te meg hasítasz!

1 éve

Sztankay54

Egyébként a DUO csak kiegészítésre jó,mert a nyelvtanhoz mindenképpen egyéb segítség is kell,viszont mindenképpen hasznos cucc.

2 éve

gcsatari

1, "Akarok adni egy autót" azt jelenti, hogy valakinek nincs és azt akarom, hogy ne kelljen gyalogolnia 2, "Egy autót akarok adni" azt jelenti, hogy valaki hármat kért, de korlátozom az igényét. Szerintem a példamondat egyértelműen az első szándékra vonatkozik, ezért a helyes megoldás rossz!

4 éve

ezekiel182

adni akarok egy autót.<-- bukta az egész. utolsó feladvány. arcomat lekaparom már.. előző leckét is téboly volt végigvinni így..

4 éve

ImreGali

Ebben a leckében hetek óta semmi sem változik.....

4 éve

Dzsilda
Dzsilda

lényeg hogy te ne hogy változatlan maradj!

1 éve

Varga-Gabriella

Akkor azt hogy kellene mondani, hogy akarok adni egy autót?

4 éve

Letenye
Letenye

Akarok adni egy autot, vajon mi a turo ert nem jo??

4 éve

tojanosth

akarok adni egy autót - egy autót akarok adni nem mindegy ?

4 éve

laq1958

Javaslom, hogy ne az igével kezdjétek a magyar mondatot. Azt valamiért nem csípi a program. :)

4 éve

fugedizs

unom,unom,unom: akarok adni egy kocsit

4 éve

jokutine

Akarok adni egy kocsit. Miért is nem jó ez?

4 éve

aptg.gabi

szerintem jó, jelentsd!

4 éve

gaalmosch

Car =autó

1 éve

B4ukapit4ny

Hihetetlen mennyi ilyen van..

4 éve

sz.oli72

Akarok egy autót adni. Ez miért nem jó?

4 éve

IstvanBorsanyi

Alany állítmány tárgy. Ez a magyar szórend. Pl a kutya megeszi az ételt.

3 éve

nyusziagyar

Itt pedig: Én akarok adni egy autót. XD

3 éve

katalinkallos

Miért nem fogadta el - I want to give a car- amikor a megoldásban is ez szerepelt.

2 éve

LszlNagy15

Nem konkrétan ehez a feladathoz de honan tudom h do vagy to?

2 éve

Sztankay54

Oda akarok adni egy autót Mi a hiba ebben a mondatban?A magyar raggal fejezi ki az egyes szám első személyt.

2 éve

ezekiel182

Talán az 'oda' nem kellett volna.. akkor az angol mondatba is kellene egy névmás vagy határozószó

2 éve

baba702715

ti egyáltalán magyarul irjátok be vagy angolul. magyarul: egy autót akarok adni angolul: i want to give a car

1 éve

dmNVG6

Azt mondja hogy get és nem azt hogy give

1 éve