"Αυτοί μας διαβάζουν ένα βιβλίο."

Μετάφραση:They read us a book.

December 15, 2016

6 σχόλια


annamaria298585

Τι στο καλο σημενει το us

December 15, 2016

mizinamo

Ότι είναι εμείς που το ακούμε.

Αυτοί διαβάζουν ένα βιβλίο έτσι ώστε εμείς μπορούμε να το ακούμε. Το διαβάζουν για εμάς, για χάρη μας.

Για παράδειγμα, αν είμαστε παιδιά και οι γονείς μας μας διαβάζουν μια ιστορία πριν πάμε για ύπνο.

December 16, 2016

Snakes37

Γιατί οχι our?? Το ίδιο δεν είναι;

November 16, 2018

mizinamo

Όχι. Our είναι κτητικό, δηλαδή σημαίνει κάτι που ανήκει σε κάποιον, π.χ. Our book = το βιβλίο μας.

November 16, 2018

IloveTeenW1

Δεν καταλαβα τι σημαινει το us?

October 18, 2017

D_..
Mod

    Στην ίδια συζήτηση υπάρχουν σχόλια που δίνουν την απάντηση στην ερώτησή σου. Σε κάθε περίπτωση, ανάλογα με το αν είσαι σε υπολογιστή ή κινητό/ταμπλέτα, αν πατήσεις ή βάλεις το mouse πάνω από μία λέξη σου δείχνει τις πιθανές μεταφράσεις της. Us σημαίνει (ε)μας.

    October 22, 2017
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.