"Αυτοί μας διαβάζουν ένα βιβλίο."

Μετάφραση:They read us a book.

πριν από 2 χρόνια

6 σχόλια


annamaria298585

Τι στο καλο σημενει το us

πριν από 2 χρόνια

mizinamo
mizinamo
Mod

Ότι είναι εμείς που το ακούμε.

Αυτοί διαβάζουν ένα βιβλίο έτσι ώστε εμείς μπορούμε να το ακούμε. Το διαβάζουν για εμάς, για χάρη μας.

Για παράδειγμα, αν είμαστε παιδιά και οι γονείς μας μας διαβάζουν μια ιστορία πριν πάμε για ύπνο.

πριν από 2 χρόνια

Snakes37

Γιατί οχι our?? Το ίδιο δεν είναι;

πριν από 1 μήνα

mizinamo
mizinamo
Mod

Όχι. Our είναι κτητικό, δηλαδή σημαίνει κάτι που ανήκει σε κάποιον, π.χ. Our book = το βιβλίο μας.

πριν από 1 μήνα

IloveTeenW1

Δεν καταλαβα τι σημαινει το us?

πριν από 1 χρόνο

D_..
D_..
Mod

Στην ίδια συζήτηση υπάρχουν σχόλια που δίνουν την απάντηση στην ερώτησή σου. Σε κάθε περίπτωση, ανάλογα με το αν είσαι σε υπολογιστή ή κινητό/ταμπλέτα, αν πατήσεις ή βάλεις το mouse πάνω από μία λέξη σου δείχνει τις πιθανές μεταφράσεις της. Us σημαίνει (ε)μας.

πριν από 1 χρόνο
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.