1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Αυτοί μας διαβάζουν ένα βιβλ…

"Αυτοί μας διαβάζουν ένα βιβλίο."

Μετάφραση:They read us a book.

December 15, 2016

6 σχόλια


annamaria298585

Τι στο καλο σημενει το us


mizinamo

Ότι είναι εμείς που το ακούμε.

Αυτοί διαβάζουν ένα βιβλίο έτσι ώστε εμείς μπορούμε να το ακούμε. Το διαβάζουν για εμάς, για χάρη μας.

Για παράδειγμα, αν είμαστε παιδιά και οι γονείς μας μας διαβάζουν μια ιστορία πριν πάμε για ύπνο.


Snakes37

Γιατί οχι our?? Το ίδιο δεν είναι;


mizinamo

Όχι. Our είναι κτητικό, δηλαδή σημαίνει κάτι που ανήκει σε κάποιον, π.χ. Our book = το βιβλίο μας.


IloveTeenW1

Δεν καταλαβα τι σημαινει το us?


D_..

Στην ίδια συζήτηση υπάρχουν σχόλια που δίνουν την απάντηση στην ερώτησή σου. Σε κάθε περίπτωση, ανάλογα με το αν είσαι σε υπολογιστή ή κινητό/ταμπλέτα, αν πατήσεις ή βάλεις το mouse πάνω από μία λέξη σου δείχνει τις πιθανές μεταφράσεις της. Us σημαίνει (ε)μας.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.