A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I really want to know."

Fordítás:Tényleg tudni akarom.

4 éve

35 hozzászólás


Dzsilda
Dzsilda

valóban akarom tudni - ez miért nem jó?

4 éve

V_Gabor
V_Gabor

Jó, jelentetted?

4 éve

gabor.matr

"Igazán akarom tudni" szintén jó kell, hogy legyen

4 éve

havai46

havi46; "valóban tudni akarom" miért nem fogadja el?

4 éve

V_Gabor
V_Gabor

Az jó, bejelentetted jónak?

4 éve

Erzsebet5212

Már elfogadja.

4 éve

Barnus14

;)

8 hónapja

csilla69

tükörbe fordítottam és nem tetszett neki , tehát a "tényleg akarom tudni" nem jó válasz

4 éve

petam1

Az alany nem hiányzik "it" belőle?

4 éve

zsu7373

Engem is ez érdekelne itt miért nem kell az "it"?

3 éve

calyst

És engem is!

1 éve

Harga
Harga

Amikor nincs meghatározva, hogy mire vonatkozik, nem kell. Ez a szövegkörnyezetből derülhetne ki. Itt nem kell.

1 éve

vasvariistvan

Nem lehet hogy éppen akkor kellene az" it" a mondatba?

9 hónapja

Harga
Harga

Úgy értem, hogy nincs meghatározva, hogy hiányos a mondat, egyébként ez egy country dal címe szó szerint. http://www.classic-country-song-lyrics.com/ireallywanttoknowlyricschords.html Ha a magyar mondatot kellene angolra fordítanom, én is odaírnám a végére, hogy "it".

9 hónapja

777Mese777

miért nem jó az a fordítás, hogy " tényleg akarom tudni."

4 éve

TthKlmn

ERRE NEM KAP ITT VÁLASZT!

1 éve

Marcsello

valóban tudni akarom-ez miért nem jó

4 éve

barba.g

Nagyon birom, hogy a want-ot ha akar-nak forditom akkor kijavitja arra hogy szeretne, most meg hogy azt irtam, nem fogadta el.

4 éve

ronkovics86

Egyetértek. Néha pedig nagyon rá akarja erőszakolni a program az emberre az erőszakosságot, mert mindent tudni akar meg mindent akar, pedig úgy sokkal szebb, hogy szeretne, jelen esetben "valóban tudni szeretném".

4 éve

kvalkaniki

"Én tényleg tudni akarom" Nem fogadta el... :-)

4 éve

ImreIhring

Tényleg tudnom kell miért nem jó

2 éve

Harga
Harga

Nem kell, csak akarom.

1 éve

artemida56

tényleg tudni szeretném?

4 éve

V_Gabor
V_Gabor

Az nem "would"-al lenne? ;)

4 éve

Ildiko_Kovacs

a really jelentése tényleg, valóban, igazán, akkor miért nem jó az én forditásom, hogy: igazán akarom tudni? és tényleg igazán akarom tudni

4 éve

eniko_21

valóban tudni akarom és nem fogadta el nekem sem, szintén jelentettem

4 éve

AdamLorinc3
AdamLorinc3

Ezt a no a know nem lehet megkülönböztetni. Hihetetlen, hogy ezen a nyelven egyáltalán lehet kommunikálni.

3 éve

judit62

Az nem jó hogy "akarok" ? Neki ugyanis nem tetszik. Én tényleg mindent akarok tudni.

2 éve

MargitCsS

tényleg tudni akarok - miért nem jó

2 éve

Szanto1
Szanto1

Valóban meg akarom ismerni. Miért nem jó? Hiszen nem tudni milyen témában használatos ez a mondat.

1 éve

Harga
Harga

Nem tudom használják-e,nekem nagyon erőltetettnek tűnik, de valami ilyesmi lehetne: I really want to get to know him/her/it/them. - Valóban meg akarom ismerni. De: Valóban ismerni akarom. - I really want to know him/her/it/them.

1 éve

Szanto1
Szanto1

"Tényleg tudni akarom." Válasz esetén is elmondható, hogy ezt vagy azt vagy bármit, minthogy sem előzménye sem folytatása nincs ennek a mondatnak.

1 éve

Harga
Harga

Ettől még magyarul sem mindegy, hogy ismerek valakit, vagy megismerek valakit, de a "tudni akarom" önállóan is értelmezhető. Szerintem a duolingo megoldása korrekt.

1 éve

Barnus14

Hörr, hörr! Elfogatta a ,,valoban tudni akarom''ot

8 hónapja

Barnus14

;)

8 hónapja