1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Which one is your cat?"

"Which one is your cat?"

Fordítás:Melyik a te macskád?

February 24, 2014

17 hozzászólás


SawHun

Ebbe vajon miért kell a "one" szó, a which (melyik) mögé? A 2 lehetséges magyar fordítás közül, nem igen látom, hogy lenne neki jelentősége: Melyik a macskád? vagy Melyik a te macskád?

February 24, 2014

MacLoading

A 'one' azért kell,mert a főnevet helyettesiti. Főnévvel így nézne ki a kérdés: Melyik macska a te macskád? Which cat is your cat? 'One'-nal egyszerűbb kifejezni. Talán

December 11, 2014

mapa40

Köszi!

April 13, 2016

d.ferencz

ן

August 22, 2017

HulvejJanos

Hiffogatisapidú

September 23, 2017

johalasz46

Mi szükség még jobban bonyolitani? Az angol teljesen egyszerűen fejezi ki magát. Which is your cat ? - szerintem.

December 3, 2017

Harga

Másik mondat. Ha van sokféle állatod, és szeretném megtudni tőled, hogy melyik a macska: "Melyik a macskád (kutyád, tyúkod, stb.)?" - "Which is your cat?" ; De ha sok macska közül szeretném megtudni, hogy melyik a tied: "Melyik a te macskád?" - "Which one is your cat?"

January 21, 2018

Sztankay54

Az one mindíg főnevet helyettesíthet

March 28, 2016

szekeres.b

A which one az egyben van. Ez jelenti azt hogy melyik? Melyiket?

March 24, 2014

ased1253

Helló! Mi a különbség a "Which is your cat" és a "Which one is your cat" között?

January 26, 2015

malackutya

Melyik a te macskad. Melyik macska a te macskad. Mert a one mindig megsporolja az ujra kimondast!

May 13, 2015

71eva43

Miért nem jó úgy hogy: melyik a macskád?

October 25, 2015

espontapon1

Nem kéne bonyolitani a nyelvtanulást,finomitani ráér később is!

January 23, 2018

bela0830

Melyik macska a te macskád? Miért nem fogadja el??!!

March 31, 2016

Kitty584427

Mert van amit nem kell kimondani... :)

June 6, 2016

karak74

Ez egy nagyon sejtelmes mondat volt.

February 4, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.