"Which one is your cat?"

Fordítás:Melyik a te macskád?

4 éve

17 hozzászólás


SawHun

Ebbe vajon miért kell a "one" szó, a which (melyik) mögé? A 2 lehetséges magyar fordítás közül, nem igen látom, hogy lenne neki jelentősége: Melyik a macskád? vagy Melyik a te macskád?

4 éve

MacLoading

A 'one' azért kell,mert a főnevet helyettesiti. Főnévvel így nézne ki a kérdés: Melyik macska a te macskád? Which cat is your cat? 'One'-nal egyszerűbb kifejezni. Talán

3 éve

mapa40
mapa40

Köszi!

2 éve

d.ferencz

ן

1 éve

HulvejJanos

Hiffogatisapidú

1 éve

johalasz46

Mi szükség még jobban bonyolitani? Az angol teljesen egyszerűen fejezi ki magát. Which is your cat ? - szerintem.

11 hónapja

Harga
Harga

Másik mondat. Ha van sokféle állatod, és szeretném megtudni tőled, hogy melyik a macska: "Melyik a macskád (kutyád, tyúkod, stb.)?" - "Which is your cat?" ; De ha sok macska közül szeretném megtudni, hogy melyik a tied: "Melyik a te macskád?" - "Which one is your cat?"

9 hónapja

Sztankay54

Az one mindíg főnevet helyettesíthet

2 éve

szekeres.b

A which one az egyben van. Ez jelenti azt hogy melyik? Melyiket?

4 éve

ased1253

Helló! Mi a különbség a "Which is your cat" és a "Which one is your cat" között?

3 éve

malackutya

Melyik a te macskad. Melyik macska a te macskad. Mert a one mindig megsporolja az ujra kimondast!

3 éve

71eva43

Miért nem jó úgy hogy: melyik a macskád?

3 éve

espontapon1

Nem kéne bonyolitani a nyelvtanulást,finomitani ráér később is!

9 hónapja

bela0830

Melyik macska a te macskád? Miért nem fogadja el??!!

2 éve

Kitty584427

Mert van amit nem kell kimondani... :)

2 éve

karak74

Ez egy nagyon sejtelmes mondat volt.

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.