"Which one is your cat?"

Fordítás:Melyik a te macskád?

February 24, 2014

18 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


SawHun

Ebbe vajon miért kell a "one" szó, a which (melyik) mögé? A 2 lehetséges magyar fordítás közül, nem igen látom, hogy lenne neki jelentősége: Melyik a macskád? vagy Melyik a te macskád?


MacLoading

A 'one' azért kell,mert a főnevet helyettesiti. Főnévvel így nézne ki a kérdés: Melyik macska a te macskád? Which cat is your cat? 'One'-nal egyszerűbb kifejezni. Talán


johalasz46

Mi szükség még jobban bonyolitani? Az angol teljesen egyszerűen fejezi ki magát. Which is your cat ? - szerintem.


Harga

Másik mondat. Ha van sokféle állatod, és szeretném megtudni tőled, hogy melyik a macska: "Melyik a macskád (kutyád, tyúkod, stb.)?" - "Which is your cat?" ; De ha sok macska közül szeretném megtudni, hogy melyik a tied: "Melyik a te macskád?" - "Which one is your cat?"


Sztankay54

Az one mindíg főnevet helyettesíthet


FehrAnna8

Egy kicsit megbuggyan ettől a bonyolítástól, aki most kezd tanulni, /pl.én is/ Which is your cat? - lenne számomra a jó fordítàs!


kakamaka10

ha egy kicsit visszaolvasnál látnád hogy Harga szépen elmagyarázta, hogy szövegkörnyezettől függ az "one"használata, és nem attól hogy számodra mi a jó!


Amanda771386

Sztem a magyar mondat fordítására ez is helyes, mert magyarul mindkét mondatot csak igy lehet lefordítani. Sztem, h mikor használjuk a one-os verziót, a szövegkörnyezetből derül ki. (Itt csak annyi, h épp a főnevek helyettesítését tanítják.)


[törölt felhasználó]

    A which one az egyben van. Ez jelenti azt hogy melyik? Melyiket?


ased1253

    Helló! Mi a különbség a "Which is your cat" és a "Which one is your cat" között?


malackutya

    Melyik a te macskad. Melyik macska a te macskad. Mert a one mindig megsporolja az ujra kimondast!


tecso

    Jó de egy kezdő ezt a magyar példamondatból, hogy vegye észre!?


71eva43

    Miért nem jó úgy hogy: melyik a macskád?


HAMSomeone

    Melyik a TE macskád


espontapon1

    Nem kéne bonyolitani a nyelvtanulást,finomitani ráér később is!

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.