A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I read the menu."

Fordítás:Elolvasom az étlapot.

4 éve

8 hozzászólás


Erzsike51

Jol irtam miert nem fogadha ek??????????????.

3 éve

Briana138

legalább az enyimét elfogadta XDDDD

3 éve

Szedeli00

Erika drága még magyarúl sem tudsz helyesen írni,ne csodálkozz!

3 éve

kisbagoly
kisbagoly

Azt miért nem fogadja el, hogy "az étlapot olvasom"?????????????????

4 éve

AkosKohegy

Mert az folyamatos jelen ido lenne: I am reading the menu. Ez pedig egyszeru jelen ido.

4 éve

Lice107

És ha én nem elolvasom csak beleolvasok?? Eléggé magyartalan ez így szerintem...

3 éve

Gymnastical
Gymnastical

What's the difference between olvasók and ovlasom?

2 éve

AndrsSchd
AndrsSchd

Olvasók are people who read books, olvasom is a verb that means "i read" or "i am reading". If you meant "olvasok" instead of "olvasók", then olvasok is "olvasom" plus subject. Good luck, have fun learning hungarian :)

2 éve