A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Monday is a day."

Fordítás:A hétfő egy nap.

4 éve

9 hozzászólás


bence86

Egyre jobban zavar a névelők hiánya, mármint most elfogadta hogy Hétfő egy nap, viszont máskor kimondottan azért von le életet mert nem toldottam ki automatikusan The névelővel illetve ha magyarul hol kéri a,az jelzést is, ami annyira nem buli mert szerintem így mindenki hol beríja hol nem és magyartalan a szó vagy mondat. Ki kéne ezt küszöbölni valahogy.

4 éve

Gy.B.

Jelen esetben azért nincs "the", mert általános érvényű kijelentéseknél nem használjuk...

3 éve

kardos.laj

Pedig azt hittem egy elektromágneses mező amiben szabadon száguldhatnak a neutronok és a pónilovak...Simán megint valami közmondásra számítottam...No ezért nem jó közé keverni a közmondásokat,mert most már egyfolytában azok járnak au eszemben

4 éve

BariczaMar

Én azt írtam be hogy a hétfő nap és nem fogadta el

5 hónapja

MolnrHunor

You don't say

2 éve

vilmos301887

Benő ezt kilehet küszöbölni,miután készen vagy akkor a zöld vagy piros,zöld mezöbe van egy zászló nyomjad meg utána van két válasz,válasz;)

1 éve

vernandor

a The névelővel az előbb jó volt a "The Monday is a day"?

3 éve

JuniperBoro

én the-vel írtam és elfogatta I am happy

3 éve

ViktriaJak2

na nem mondod...

3 éve

Kapcsolódó fórumok