1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The soldiers are not with th…

"The soldiers are not with the artists."

Fordítás:A katonák nem a művészekkel vannak.

February 24, 2014

5 hozzászólás


kucsonklari

az artists színészeknek fordítottam és nem fogadta el! ez miért nem jó


V_Gabor

Mert nem azt jelenti.
színész = actor


kucsonklari

Köszike! Valóban ezt elnéztem!


ildikote

érthetetlen amit mond


NomiBarabs

Beletettem a mondatba, hogy: nincsenek ''együtt''. Màr nem jó neki.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés