"Kto ma pytania?"

Tłumaczenie:Who has questions?

2 lata temu

9 komentarzy


ukasz233203

Dlaczego jest "has"?

1 rok temu

Emwue

Bo tak jak w języku polskim „kto” łączy się z trzecią osobą liczby pojedynczej („kto ma” itd. itp.), tak w angielskim "who" łączy się z trzecią osobą liczby pojedynczej, a w trzeciej osobie liczby pojedynczej używamy "has".

1 rok temu

Tobiasz593471

Czemu niemozna dać have

2 miesiące temu

Aleksandra433033

A dlaczego przed " questions" nie wstawiamy "a" ? Proszę o wytłumaczenie...

1 miesiąc temu

Joteska

Bo to liczba mnoga

3 tygodnie temu

StanisawBi2

Jak kolwiek nie napisze wyskakuje błąd

1 miesiąc temu

GrzegorzFi17

A przy pytaniach w present simple nie musimy używać czasownika posiłkowego "do" ?

1 rok temu

Emwue

Nie, gdy zaimek pytajny(tzw. wh-word) zastępuje podmiot w zdaniu, tak jak tu.

1 rok temu

Ula717594

napisalam dobrze a pokazal ze jest błąd

9 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.