1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The elephant eats it."

"The elephant eats it."

Traducere:Elefantul îl mănâncă.

February 24, 2014

9 comentarii


Cristian.ILESCU

Eu consider că trebuie revizuit răspunsul, deoarece în acest caz nicidecum "it" nu se traduce ca "îl" din simplu motiv că "îl" se referă la sexul masculin, persoana a III-a singular adică "He"! Eu propun să acceptați ca răspuns posibil:" Elefantul mănîncă aceasta.", deoarece "aceasta" este o traducere mai potrivă în acest caz.


fantomitzah

Traducerile acceptate sunt ”Elefantul îi/o mănâncă.”, tocmai pentru că ”it” este un pronume folosit pentru obiecte/animale care nu are corespondent în română și atunci îl traducem și cu masculin și cu feminin. Cuvintele ”îl”, ”o” sunt pronume personale, la fel ca și ”it”.

”Aceasta” nu este pronume personal, deci este mai departe de sensul dorit.
Oricum, nu mi se pare să sună bine varianta cu ”aceasta”, ci mai degrabă cu ”asta”.
Dar pentru ”Elefantul mănâncă asta.” o traducere mai bună ar fi ”The elephant eats this.”

Folosește butonul ”Răspunde” de sub mesajul la care răspunzi (în cazul ăsta al meu), nu cel al discuției, pentru a putea fi urmărit firul dialogului.


roxana823728

Chiar se aude elephants.


anamaria579240

Mie imi scrie elefantul il mananca


vlady711

se aude elephants


fantomitzah

Cand exista probleme cu sunetul pentru subiectul propozitiei, e bine sa folosesti butonul pentru sunetul mai lent (al doilea, cel cu broasca testoasa) si sa te concentrezi pe predicatul propozitiei.

Daca auzi clar "eats", e clar ca e persoana a treia singular, deci si subiectul va fi la singular.
Daca auzi "eat", fara "s", atunci subiectul este la plural.


Cristian.ILESCU

traducerea din engleză în română care se afișează ca răspuns pozitiv nu este corectă gramatical!


fantomitzah

De ce ti se pare incorecta gramatical? Tu cum zici ca s-ar traduce?


cristiqweewq

Da eu , dar are doar cuvinte de invatat!

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.