"Biz rekabete inanırız."

Çeviri:We believe in competition.

February 24, 2014

11 Yorum


EmrahKahya

"We belive in competition." çevirisinde neden the kullanılmıyor ya da neden in kullanılıyor?

February 24, 2014

KeremGolba

Believe in - bir şeye inanmak

May 10, 2014

EgeEmirzka

Ayrıca the kullanılmamasının nedeni de belli bir rekabet değil genel rekabet kavramından bahsedilmesi, söz gelimi "We believe in the competition between Russia and China" olurdu, çünkü burada Rusya ve Çin arasındaki belli bir rekabetten söz etmekte

August 25, 2018

Violentines

Rivalry neden olmadı??

May 16, 2016

selin71788

We believe to opposition neden kabul edilmedi

April 9, 2017

UmutcanInal

we believe in rivalry neden olmuyor sonuçta o da rekabet anlamı taşıyor.

July 11, 2017

elifcik27

bence yanlış

August 15, 2017

kaplananil

to competition kullansak ne haber ?

August 15, 2014

Viforvendetta

yukarıda kerem yazmış. believe in = bir şeye inanmak.
yani olmaz

August 15, 2014

erayk16

believe zaten bir şeye inanmak değil mi yani neden "to" olmuyor

November 5, 2015

sadik995168

Neden yardımcı olan are kullanılmadı We are believe

April 5, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.