1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Biz rekabete inanırız."

"Biz rekabete inanırız."

Çeviri:We believe in competition.

February 24, 2014

9 Yorum


EmrahKahya

"We belive in competition." çevirisinde neden the kullanılmıyor ya da neden in kullanılıyor?


KeremGolba

Believe in - bir şeye inanmak


EgeEmirzka

Ayrıca the kullanılmamasının nedeni de belli bir rekabet değil genel rekabet kavramından bahsedilmesi, söz gelimi "We believe in the competition between Russia and China" olurdu, çünkü burada Rusya ve Çin arasındaki belli bir rekabetten söz etmekte


UmutcanInal

we believe in rivalry neden olmuyor sonuçta o da rekabet anlamı taşıyor.


Violentines

Rivalry neden olmadı??


mhmt471497

To icin bir aciklama yapacak bilge yok mu


selin71788

We believe to opposition neden kabul edilmedi


Su568

bence yanlış


Emre880773

Believe me, derken in kullanmıyoruz lakin burada var. Neden?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.