Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz rekabete inanırız."

Çeviri:We believe in competition.

4 yıl önce

7 Yorum


EmrahKahya

"We belive in competition." çevirisinde neden the kullanılmıyor ya da neden in kullanılıyor?

4 yıl önce

KeremGolba

Believe in - bir şeye inanmak

4 yıl önce

Violentines

Rivalry neden olmadı??

2 yıl önce

selin71788

We believe to opposition neden kabul edilmedi

1 yıl önce

UmutcanInal

we believe in rivalry neden olmuyor sonuçta o da rekabet anlamı taşıyor.

1 yıl önce

elifcik27

bence yanlış

1 yıl önce

sadik995168

Neden yardımcı olan are kullanılmadı We are believe

4 ay önce