"Biz rekabete inanırız."

Çeviri:We believe in competition.

4 yıl önce

11 Yorum


EmrahKahya

"We belive in competition." çevirisinde neden the kullanılmıyor ya da neden in kullanılıyor?

4 yıl önce

KeremGolba

Believe in - bir şeye inanmak

4 yıl önce

EgeEmirzka
EgeEmirzka

Ayrıca the kullanılmamasının nedeni de belli bir rekabet değil genel rekabet kavramından bahsedilmesi, söz gelimi "We believe in the competition between Russia and China" olurdu, çünkü burada Rusya ve Çin arasındaki belli bir rekabetten söz etmekte

3 ay önce

Violentines

Rivalry neden olmadı??

2 yıl önce

selin71788

We believe to opposition neden kabul edilmedi

1 yıl önce

UmutcanInal

we believe in rivalry neden olmuyor sonuçta o da rekabet anlamı taşıyor.

1 yıl önce

elifcik27

bence yanlış

1 yıl önce

sadik995168

Neden yardımcı olan are kullanılmadı We are believe

8 ay önce

kaplananil

to competition kullansak ne haber ?

4 yıl önce

Viforvendetta

yukarıda kerem yazmış. believe in = bir şeye inanmak.
yani olmaz

4 yıl önce

erayk16

believe zaten bir şeye inanmak değil mi yani neden "to" olmuyor

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.