"His grades are excellent."

Μετάφραση:Οι βαθμοί του είναι άριστοι.

December 17, 2016

4 σχόλια

Κατά κορυφαία δημοσίευση

6970130608

Γιατί ο βαθμός γράφεται και grade και degree ;

December 17, 2016

mizinamo

Επειδή η λέξη «βαθημός» έχει διαφορετικές σημασίες που δεν μεταφράζονται όλες στην ίδια αγγλική λέξη.

Ο βαθμός στο σχολείο είναι ένα grade ή mark.

Ο βαθμός στον στρατό είναι το rank.

Και ο βαθμός στη θερμοκρασία είναι ένα degree.


AlexG420

Αντι για αριστοι το εξοχοι θα μπορουσε να ειναι σωστο?


Sofia559656

Γιατι μου πηρε λάθος το έξοχοι;

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.