Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"His grades are excellent."

Μετάφραση:Οι βαθμοί του είναι άριστοι.

πριν από 1 χρόνο

2 σχόλια


6970130608

Γιατί ο βαθμός γράφεται και grade και degree ;

πριν από 1 χρόνο

mizinamo
mizinamo
Mod

Επειδή η λέξη «βαθημός» έχει διαφορετικές σημασίες που δεν μεταφράζονται όλες στην ίδια αγγλική λέξη.

Ο βαθμός στο σχολείο είναι ένα grade ή mark.

Ο βαθμός στον στρατό είναι το rank.

Και ο βαθμός στη θερμοκρασία είναι ένα degree.

πριν από 1 χρόνο