"Hisgradesareexcellent."

Μετάφραση:Οι βαθμοί του είναι άριστοι.

πριν από 2 χρόνια

4 σχόλια


6970130608

Γιατί ο βαθμός γράφεται και grade και degree ;

πριν από 2 χρόνια

mizinamo
mizinamo
Mod

Επειδή η λέξη «βαθημός» έχει διαφορετικές σημασίες που δεν μεταφράζονται όλες στην ίδια αγγλική λέξη.

Ο βαθμός στο σχολείο είναι ένα grade ή mark.

Ο βαθμός στον στρατό είναι το rank.

Και ο βαθμός στη θερμοκρασία είναι ένα degree.

πριν από 2 χρόνια

AlexG420
AlexG420

Αντι για αριστοι το εξοχοι θα μπορουσε να ειναι σωστο?

πριν από 3 μήνες

Sofia559656

Γιατι μου πηρε λάθος το έξοχοι;

πριν από 2 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.