"Він бере вихідний на роботі."

Переклад:He is taking time off from work.

2 роки тому

3 коментарі


Maksym300222

Чому перед work немає артикля?

2 роки тому

Nordry

У даному випадку це незлічуване поняття (а злічуваним воно буває, власне, у двох випадках: 1) коли означає результат чиєїсь праці; 2) будівлю на зразок цеху (http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/work).

2 роки тому

Liliia360339

Ошибка в программе, говорит что правильное предложение совершенно другое

2 тижні тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.