"Wearegoingtocomeatnight."

Fordítás:Éjszaka fogunk jönni.

4 éve

17 hozzászólás


Lincsi
Lincsi

Jönni fogunk éjjel. Miért nem jó?

4 éve

hgdelta

Szerintem azért, mert az angol mondat lényege, hogy este kell az eljövetelünket várni, és így a magyar fordításban ezért kerül elölre az este. Egyébként szerintem az éjjel jobb fordítás, mint az este. Este (evening) még általában ébren vagyunk, de éjjel (night) már aludni szoktunk. Ezért aztán nem mindegy mikorra is tervezzük jöttünket. De ez mind merő spekuláció a részemről. Csak kijavít valaki. :-)

3 éve

SIRRob007
SIRRob007

Jó. Nyugodtan jelentsd!

4 éve

ekisz
ekisz

én is az "éjszakával" bucskáztam, tehát még nem javult meg

4 éve

jokutine

Éjjel jönni fogunk. Miért nem jó?

4 éve

HMikiHTH
HMikiHTH

"Jönni fogunk este" se jó neki

4 éve

varip

Este fogunk jönni.

4 éve

pvojni

Éjjel jövünk. Nem jó?

3 éve

Csipke2

Én azt olvastam, hogy a "come" és "go" igék általában nem használatosak ezzel a szerkezettel, e két igével ehelyett inkább a folyamatos jelent alkalmazzák. Ez akkor most hogy is van?

3 éve

lampal

Érkezni miert nem jo?

2 éve

Tamas51

Mert akkor "arrive" lenne.

2 éve

IzabellaSz2

Úgy érzem egyre többször,szívatás folyik,pl. a gépem - akár saját hibámból kihagy egy betűt pl.ma Éjszaka helyett ÉJSZAK ,a mondat hibátlan volt, mégsem fogadja el. Ha egy fikarcnyi pedagógiai érzékük lenne,ilyet nem tennének.Továbbá azt sem,h. egy mondatot akár 6x is újra leíratnak.persze a végén az ember már kihagy betűt,egyéb hibát követ el.Ez a legújabb módszer.

11 hónapja

ptimi0112

mi elfogunk jönni este. Miért baj ha kiteszem a személyes névmást?

4 éve

Andrew341

Azt nem tudom, de ha valamit elfogunk, az nem a "jönni" lesz, hanem egy menekülő személy!

4 éve

Sztankay54

Kifejezetten rossz a fordítás,mert a night éjszakát jelent ,az evening pedig estét.

2 éve

Tarnai
Tarnai

Elsőre úgy gondoltam, igazad van. Jobban utánanézve:
"Night: a nap sötét időszaka, napnyugtától napkeltéig."
Ez pedig magában foglalja az estét is.
Night, the period of darkness in each twenty-four hours. The time from sunset to sunrise.

2 éve

Tamas51

Sztankay54, "kifejezetten" nincs szerencséd ebben a kitartó hibakeresésedben. Ne add fel! Köss bele minden egyes mondatba! Ismered a közmondást, vak tyúk is talál szemet. You can do it because you are the best. Go for it!

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.