Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"A mouse and an elephant"

Çeviri:Bir fare ve bir fil

4 yıl önce

11 Yorum


igo1

bir fare ve fil niye yanlış

4 yıl önce

emrullah11

Sesli harfle başlayan isimlere çoğul eki getireceğimiz zaman ''a'' yerine ''an''ı getiririz. Sessiz harfle başlayan kelimelere ise ''a''getiririz. Mesela: A dog A mous An elephant An ant.

3 yıl önce

berkantcnn

Sağol kardes bende bu a , an olayı nası oluyor diyordum , thankss. :)

3 yıl önce

tuanapalali

Yanliz bir nokta atlanmis. Universty ve unicorn Sesli harf olan U ile başlıyor.Ama basina An eklemiyoruz.Telafuz geregi yunivertsty ve yunikorn diye okunuyor bu nedenle basina A geliyor

2 yıl önce

mrym-mrym1

Bende de fil şıkkı yok

3 yıl önce

sercangoktan02

bir fare ve bir fil olcak fil olsaydı an vermezdi

3 yıl önce

Aybke676831

Doğru

1 yıl önce

MocoCoco44

Çünkü and den sonra an var

1 yıl önce

SlaCerenYi

Teşekkürler

6 ay önce

Vedat998829

Neden filin onune an gelmis

3 ay önce

__ThE__MoNsTeR__

en ve an olayını anlatırmısınız lutfen

2 ay önce