"A mouse and an elephant"

Çeviri:Bir fare ve bir fil

4 yıl önce

12 Yorum


igo1

bir fare ve fil niye yanlış

4 yıl önce

emrullah11

Sesli harfle başlayan isimlere çoğul eki getireceğimiz zaman ''a'' yerine ''an''ı getiririz. Sessiz harfle başlayan kelimelere ise ''a''getiririz. Mesela: A dog A mous An elephant An ant.

4 yıl önce

berkantcnn

Sağol kardes bende bu a , an olayı nası oluyor diyordum , thankss. :)

3 yıl önce

tuanapalali

Yanliz bir nokta atlanmis. Universty ve unicorn Sesli harf olan U ile başlıyor.Ama basina An eklemiyoruz.Telafuz geregi yunivertsty ve yunikorn diye okunuyor bu nedenle basina A geliyor

2 yıl önce

mrym-mrym1

Bende de fil şıkkı yok

3 yıl önce

sercangoktan02

bir fare ve bir fil olcak fil olsaydı an vermezdi

3 yıl önce

Aybke676831

Doğru

1 yıl önce

MocoCoco44

Çünkü and den sonra an var

1 yıl önce

burhanahin2

(A mouse and an elephant) burdaki an bir demek o yuzden bir fare ve bir fil demen gerek.

3 hafta önce

SlaCerenYi

Teşekkürler

8 ay önce

Vedat998829

Neden filin onune an gelmis

6 ay önce

__ThE__MoNsTeR__

en ve an olayını anlatırmısınız lutfen

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.