1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "A mouse and an elephant"

"A mouse and an elephant"

Çeviri:Bir fare ve bir fil

February 24, 2014

25 Yorum


igo1

bir fare ve fil niye yanlış


emrullah11

Sesli harfle başlayan isimlere çoğul eki getireceğimiz zaman ''a'' yerine ''an''ı getiririz. Sessiz harfle başlayan kelimelere ise ''a''getiririz. Mesela: A dog A mous An elephant An ant.


berkantcnn

Sağol kardes bende bu a , an olayı nası oluyor diyordum , thankss. :)


tuanapalali

Yanliz bir nokta atlanmis. Universty ve unicorn Sesli harf olan U ile başlıyor.Ama basina An eklemiyoruz.Telafuz geregi yunivertsty ve yunikorn diye okunuyor bu nedenle basina A geliyor


mrym-mrym1

Bende de fil şıkkı yok


burhanahin2

(A mouse and an elephant) burdaki an bir demek o yuzden bir fare ve bir fil demen gerek.


sercangoktan02

bir fare ve bir fil olcak fil olsaydı an vermezdi


MocoCoco44

Çünkü and den sonra an var


Bangtan...7

Çünkü orda filin karşısında" an" var bu yüzdən an bir demek


Yosun840571

bende oradan gittim


Aya127906

Bir fare ve bir fil olacak


Hafsa6842

Büyük harfle başla


BerkayTufa1

Bu soruyu beğenmiyenler like atsın


Vedat998829

Neden filin onune an gelmis


Hafsa6842

Yanlışlarınızın ne deni büyük harfle başlayın


NigaritoM

Bu cümlede And ile an yanyana söylemek çok zor


ABDULLAH7483925

ben bunu full bitirdim tek alıştırma yap diyor artik


m-a-k-a-r-a

Çok hızlı söylüyor


ercanakyol1

And "in" diye mi okunuyor


chanbaek_exo007

나는 그것을 모두 반대로 썼다

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.