1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "A mouse and an elephant"

"A mouse and an elephant"

Çeviri:Bir fare ve bir fil

February 24, 2014

11 Yorum

Konu önem sırasına göre

igo1

bir fare ve fil niye yanlış

May 8, 2014

emrullah11

Sesli harfle başlayan isimlere çoğul eki getireceğimiz zaman ''a'' yerine ''an''ı getiririz. Sessiz harfle başlayan kelimelere ise ''a''getiririz. Mesela: A dog A mous An elephant An ant.

September 29, 2014

berkantcnn

Sağol kardes bende bu a , an olayı nası oluyor diyordum , thankss. :)

January 25, 2015

tuanapalali

Yanliz bir nokta atlanmis. Universty ve unicorn Sesli harf olan U ile başlıyor.Ama basina An eklemiyoruz.Telafuz geregi yunivertsty ve yunikorn diye okunuyor bu nedenle basina A geliyor

August 25, 2016

mrym-mrym1

Bende de fil şıkkı yok

April 2, 2015

MocoCoco44

Çünkü and den sonra an var

September 15, 2017

burhanahin2

(A mouse and an elephant) burdaki an bir demek o yuzden bir fare ve bir fil demen gerek.

November 8, 2018

sercangoktan02

bir fare ve bir fil olcak fil olsaydı an vermezdi

April 8, 2015

Vedat998829

Neden filin onune an gelmis

May 22, 2018

__ThE__MoNsTeR__

en ve an olayını anlatırmısınız lutfen

July 4, 2018

bilge763341

Niye ki yanlis

January 1, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.