1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They read a newspaper."

"They read a newspaper."

Fordítás:Elolvasnak egy újságot.

February 24, 2014

13 hozzászólás


FehrAnna8

Én azt nem ertem, hogy miből kel tudnom, hogy elolvassák,? Én mindig olvassák- ot fordítok.


miniproton

nem értem mit jelent az hogy they


niggggaa

ők,személyes névmás :)


BenceMrkMa

Nekem nem fogadta el a they kifejezésre az azok szót, pedig előtte direkt rámentem hogy mit jelent..


TthGyula9

A they többes számban tárgyakat is jelenthet , fe itt egyértelműen arra gondoltak, akik okvassák az újságot !


bpeti06

át kell alakítani


Dorottya22

Miert nem fogadja el azt h : "ők az újságot olvassák " ?


BettiBancso

Mert "a newspaper" és az "a" határozatlan névelő


forgotamas

Az újságpapírt is elfogadhatná.


sebestyn

nem fogadta el???


niggggaa

nem fogadta el

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés