"He eats the food."

Fordítás:Megeszi az ételt.

4 éve

10 hozzászólás


BarnaDorisz

Miért nem jó a : Ő ételt eszik ?

4 éve

Agica2000

ugye!!! nekem sem fogadta el!!! :( :/

4 éve

BaloghIlona

Ő ételt eszik. ez miért nem jó ?

4 éve

SzecseiGergely

A "The" miatt.

4 éve

kovacs.arpad

És az hogy: Ő eszik. Ez miért nem jó?

4 éve

barthaattila14

Nemtom mert hát magyarban értelemszerüen ha azt mondod eszik akkor magyarban nem mondják h ételt eszik hanem csak azt h eszik de hát egyik program sem tökéletes ;)

4 éve

gade1989

Na igen.. A program logika. :D Nekem se fogadta el az "Ételt eszik." megoldtást, mert benne volt a "the". Akkor pedig már tényleg az lenne a helyes, hogy "Megeszi az ételt" vagy, hogy "Az ételt eszi." Kicsit magyartalan ugyan, de a program logikája szerint így helyes.

3 éve

henriett.girl

Az magyart ne hasonlitsuk az angolhoz és fordítva. Sok olyan magyar kifejezés van, amihez nincs angol megfelelő. Pl közmondások

3 éve

sirbob4

Ő megeszi a KAJÁT. Ez miért nem jó?

3 éve

kaizermate

Detto-Sajnos nekem sem.

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.