A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The man has to choose a new lawyer."

Fordítás:A férfinak új ügyvédet kell választania.

4 éve

13 hozzászólás


mestla

"A férfinak választania kell egy új ügyvédet" miért nem jó??

4 éve

zetorka

jó az, remélem jelentetted

4 éve

SandorLajko

A "choose" és "choice" szavakat mikor használjuk? Mi az érdemi különbség a kettő között? Itt a choose-t fogadja el.

4 éve

lorandtenko

A "choose" az választ, a "choice" az pedig választás (de nem szavazásra értendő). Pl: You need to choose one of them / Választanod kell egyet közülük. Great! This is the best choice! / Nagyszerű! Ez a legjobb választás.

3 éve

Katalin2145

A férfinak új ügyvédet kell választani.

4 éve

pkatica51

Én is ezt irtam mégsem jó! Választania a helyes!

4 éve

scsabika

"A férfi kell válaszon egy új ügyvédet" ?

4 éve

scsabika

"A férfi kell válaszon egy új ügyvédet" ?

4 éve

jokutine

Szerintem én is ezt írtam

4 éve

fabricius1

Azt írtam amit mondott, nem fogadta el, helyes megoldásnak pedig azt adta meg, amit leírtam. Nagy hiba.

4 éve

lorandtenko

A férfi egy új ügyvédet kell válasszon. - Pedig ez helyes. Jelentem!

3 éve

sz.oli72

"Kell választani".Kérjük a javítást!! :)

3 éve

miskei
miskei

Sajnálom, hogy elfogadja a "férfinak" választ a magyar fordításban. Én úgy tanultam anno, hogy a magas hangrendű szó magas hangrendű végződét kap, és a vegyes vagy mély hangrendű kapja a mély hangrendű végződést. Bármennyire is az angolra hajtunk, azért a magyar anyanyelvet sem szabadna elfelejteni. Összefoglalva:" férfinek" a helyes alak a magyar nyelvtan szabályai szerint (hacsak nem változott meg), és a fülemet ez nem sérti.

3 éve