Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"What if I fail?"

Çeviri:Ya başarısız olursam?

0
4 yıl önce

37 Yorum


OsmanDurdu

"eğer başarısız olursam" neden kabul olmuyor

33
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

if: eğer

what if: ya

183
Cevap ver24 yıl önce

WhyS0Serious

yeni bir şey daha öğrendik güzel :D

25
Cevap ver3 yıl önce

wsynduo

Eğer(varsayalım ki) şeklinde kabul edilebilir. Türkçe de "ya" yerine bu şekilde kullanılabiliyor. Ama maksat "if" ve "what if" in farkini anlatmak ise katı olmakta haklısınız :)

7
Cevap ver3 yıl önce

blentztrk1

Hee şimdi olduu :)

1
Cevap ver3 yıl önce

rikimartin2

Teşekkürler

0
Cevap ver2 yıl önce

sbnm15
sbnm15

Tesekkur

-1
Cevap ver9 ay önce

yfirat

Ya kaybedersem olmaz mı?

15
Cevap ver3 yıl önce

-SERDAR-

"Başarısız olursam?" olarak yazdım ne olduğu zaten belli değil mi?

1
Cevap ver2 yıl önce

Krat679703

Arkadaslar program guzel ama ben yeni basladigim icin mantigini cozmem gerek bunun icinde yardimci pratik anlayabilecegim cinsten kitap lazim tavsiyesi olan yardim ederse sevinirim.

0
Cevap ver2 yıl önce

SeneminYem

Aslinda YouTube da videolar var. İki taraftan calisirsan daha basarili olursun. Hangi video dersen acıp dinle hangisi sana hitap ediyor algilamanda daha basariliysa ondan devam et.

0
Cevap ver8 ay önce

veysss

Fono veya els

0
Cevap ver5 ay önce

Dilay716096

Başarısızlık krlimesini yanlış yazdığım için yanlış saydılar neden

0
Cevap ver11 ay önce

DevletiAliye

Neden mi? Çünkü yanlış yazmışsın Dilay

1
Cevap ver9 ay önce

DevletiAliye

Çünkü yanlış yazmışsın Dilay

0
Cevap ver9 ay önce

sorenstein_

518 günlük seri nedir hey maşallah hiç mi üşenmedin

0
Cevap ver3 ay önce

AlpargoKat

Ya başaramazsam!

0
Cevap ver9 ay önce

renciCavid

Ya basaramazsam? Diyorum kabul etmiyor

0
Cevap ver8 ay önce

zeyyneppp

Waht neden kullanilmis ki

0
Cevap ver1 ay önce

Shahrazad26

Can someone give me all the meanings of ya?

-1
Cevap ver1 yıl önce

bahadir92

Güzel kalıp

-1
Cevap ver1 yıl önce

smailAAN

Sonunu düşünen kahraman olamaz!

-1
Cevap ver10 ay önce

kablll

İf I fail yazsak sadece

-2
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

if: eğer

what if: ya

20
Cevap ver4 yıl önce

engintekin82

"What if you come or what if you go" ya gelirsin ya da gidersin anlami cikar mi?

-2
Cevap ver3 yıl önce

cemtamimi
cemtamimi

Cikmaz What if =Ya ........ise? anlamina gelir Sizin cumle su anlama gelebilir belki : ya gelirsen ya da ya gidersen (ne olur gibi)

2
Cevap ver12 yıl önce

filikaa

"Eger basarisiz olursam ne olur?" Ayni anlamda degil mi?

-2
Cevap ver3 yıl önce

Xnar
Xnar

hayır değil. Şöyle olur o: ''What happens if I fail?''

1
Cevap ver2 yıl önce

m.cadirci

Ya hata yaparsam kabul edilmeli bence

-2
Cevap ver1 yıl önce