"WhatifIfail?"

Çeviri:Ya başarısız olursam?

4 yıl önce

40 Yorum


OsmanDurdu

"eğer başarısız olursam" neden kabul olmuyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

if: eğer

what if: ya

4 yıl önce

WhyS0Serious

yeni bir şey daha öğrendik güzel :D

3 yıl önce

wsynduo

Eğer(varsayalım ki) şeklinde kabul edilebilir. Türkçe de "ya" yerine bu şekilde kullanılabiliyor. Ama maksat "if" ve "what if" in farkini anlatmak ise katı olmakta haklısınız :)

3 yıl önce

blentztrk1

Hee şimdi olduu :)

3 yıl önce

rikimartin2

Teşekkürler

2 yıl önce

Mustafa461362

Hocam "what if"bir kalıp mıdır

2 ay önce

sbnm15

Tesekkur

1 yıl önce

yfirat

Ya kaybedersem olmaz mı?

4 yıl önce

-SERDAR-

"Başarısız olursam?" olarak yazdım ne olduğu zaten belli değil mi?

2 yıl önce

Krat679703

Arkadaslar program guzel ama ben yeni basladigim icin mantigini cozmem gerek bunun icinde yardimci pratik anlayabilecegim cinsten kitap lazim tavsiyesi olan yardim ederse sevinirim.

2 yıl önce

SeneminYem

Aslinda YouTube da videolar var. İki taraftan calisirsan daha basarili olursun. Hangi video dersen acıp dinle hangisi sana hitap ediyor algilamanda daha basariliysa ondan devam et.

1 yıl önce

veysss

Fono veya els

8 ay önce

hatice375439

Özer kirazi izle youtupe den

1 ay önce

AlpargoKat

Ya başaramazsam!

1 yıl önce

renciCavid

Ya basaramazsam? Diyorum kabul etmiyor

1 yıl önce

zeyyneppp

Waht neden kullanilmis ki

5 ay önce

xxzzzxz

Ya ben başarısız olursam neden kabul etmedi

2 hafta önce

Shahrazad26

Can someone give me all the meanings of ya?

1 yıl önce

bahadir92

Güzel kalıp

1 yıl önce

Dilay716096

Başarısızlık krlimesini yanlış yazdığım için yanlış saydılar neden

1 yıl önce

DevletiAliye

Neden mi? Çünkü yanlış yazmışsın Dilay

1 yıl önce

DevletiAliye

Çünkü yanlış yazmışsın Dilay

1 yıl önce

sorenstein_

518 günlük seri nedir hey maşallah hiç mi üşenmedin

7 ay önce

Ismail01907

Sonunu düşünen kahraman olamaz!

1 yıl önce

kablll

İf I fail yazsak sadece

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

if: eğer

what if: ya

4 yıl önce

engintekin82

"What if you come or what if you go" ya gelirsin ya da gidersin anlami cikar mi?

3 yıl önce

cemtamimi
cemtamimi

Cikmaz What if =Ya ........ise? anlamina gelir Sizin cumle su anlama gelebilir belki : ya gelirsen ya da ya gidersen (ne olur gibi)

2 yıl önce

filikaa

"Eger basarisiz olursam ne olur?" Ayni anlamda degil mi?

3 yıl önce

Xnar
Xnar

hayır değil. Şöyle olur o: ''What happens if I fail?''

3 yıl önce

m.cadirci

Ya hata yaparsam kabul edilmeli bence

1 yıl önce

elif385283

Eger basarisiz olursamida kabul eder ben babama sordum zaten oyle dedi

1 yıl önce

e.fiski

"ya hata yaparsam" olma mı?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

what if I make a mistake?

hata yapmak ve başarısız olmak kesinlikle aynı değil

4 yıl önce

e.fiski

"ya başarısızsam?" diye nasıl yazarız?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

what if I am unsuccessful?

4 yıl önce

zerAltunta

Ya kaybedersem neden olmuyor? fail kaybetmek anlamına da gelmiyor mu?

3 yıl önce

keremciu

Ya ile turkce olusturmak? Eger var iken...

4 yıl önce

burhanzdem

What if bir kaliptir. Sadece if ayri bir kaliptir

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.