"What if I fail?"

Çeviri:Ya başarısız olursam?

4 yıl önce

38 Yorum


OsmanDurdu

"eğer başarısız olursam" neden kabul olmuyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

if: eğer

what if: ya

4 yıl önce

WhyS0Serious

yeni bir şey daha öğrendik güzel :D

3 yıl önce

wsynduo

Eğer(varsayalım ki) şeklinde kabul edilebilir. Türkçe de "ya" yerine bu şekilde kullanılabiliyor. Ama maksat "if" ve "what if" in farkini anlatmak ise katı olmakta haklısınız :)

3 yıl önce

blentztrk1

Hee şimdi olduu :)

3 yıl önce

rikimartin2

Teşekkürler

2 yıl önce

Mustafa461362

Hocam "what if"bir kalıp mıdır

2 hafta önce

sbnm15

Tesekkur

11 ay önce

yfirat

Ya kaybedersem olmaz mı?

3 yıl önce

-SERDAR-

"Başarısız olursam?" olarak yazdım ne olduğu zaten belli değil mi?

2 yıl önce

Krat679703

Arkadaslar program guzel ama ben yeni basladigim icin mantigini cozmem gerek bunun icinde yardimci pratik anlayabilecegim cinsten kitap lazim tavsiyesi olan yardim ederse sevinirim.

2 yıl önce

SeneminYem

Aslinda YouTube da videolar var. İki taraftan calisirsan daha basarili olursun. Hangi video dersen acıp dinle hangisi sana hitap ediyor algilamanda daha basariliysa ondan devam et.

10 ay önce

veysss

Fono veya els

7 ay önce

AlpargoKat

Ya başaramazsam!

1 yıl önce

renciCavid

Ya basaramazsam? Diyorum kabul etmiyor

10 ay önce

zeyyneppp

Waht neden kullanilmis ki

3 ay önce

Shahrazad26

Can someone give me all the meanings of ya?

1 yıl önce

bahadir92

Güzel kalıp

1 yıl önce

Dilay716096

Başarısızlık krlimesini yanlış yazdığım için yanlış saydılar neden

1 yıl önce

DevletiAliye

Neden mi? Çünkü yanlış yazmışsın Dilay

11 ay önce

DevletiAliye

Çünkü yanlış yazmışsın Dilay

11 ay önce

sorenstein_

518 günlük seri nedir hey maşallah hiç mi üşenmedin

5 ay önce

Ismail01907

Sonunu düşünen kahraman olamaz!

1 yıl önce

kablll

İf I fail yazsak sadece

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

if: eğer

what if: ya

4 yıl önce

engintekin82

"What if you come or what if you go" ya gelirsin ya da gidersin anlami cikar mi?

3 yıl önce

cemtamimi
cemtamimi

Cikmaz What if =Ya ........ise? anlamina gelir Sizin cumle su anlama gelebilir belki : ya gelirsen ya da ya gidersen (ne olur gibi)

2 yıl önce

filikaa

"Eger basarisiz olursam ne olur?" Ayni anlamda degil mi?

3 yıl önce

Xnar
Xnar

hayır değil. Şöyle olur o: ''What happens if I fail?''

3 yıl önce

m.cadirci

Ya hata yaparsam kabul edilmeli bence

1 yıl önce

elif385283

Eger basarisiz olursamida kabul eder ben babama sordum zaten oyle dedi

1 yıl önce

e.fiski

"ya hata yaparsam" olma mı?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

what if I make a mistake?

hata yapmak ve başarısız olmak kesinlikle aynı değil

4 yıl önce

e.fiski

"ya başarısızsam?" diye nasıl yazarız?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

what if I am unsuccessful?

4 yıl önce

zerAltunta

Ya kaybedersem neden olmuyor? fail kaybetmek anlamına da gelmiyor mu?

3 yıl önce

keremciu

Ya ile turkce olusturmak? Eger var iken...

4 yıl önce

burhanzdem

What if bir kaliptir. Sadece if ayri bir kaliptir

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.