A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He says."

Fordítás:Azt mondja.

0
4 éve

7 hozzászólás


Gizus123

Egy csomószor vesztettem életet már azért, mert az angol fordításban a hasonló mondatok végére nem tettem ki az "it" (őt) szót. Ebben a mondatban angolról kellett magyarra forditani a "He says" kifejezést, amelyet én "mondja" -ként fordítottam. A rendszer felajánlotta még jónak a "Azt mondja" fordítást is, holott nem a "He says it" volt a feladat. Akkor most hasonló esetekben ki kell tenni az "it" (ezt/azt) is vagy nem? Vagy csak a rendszer következetlen?

5
Válasz4 éve

bereczki.c

az angol mondatban nincs benne az IT ezért a várt válasz hibás !! Kéretik javtani, ha nincs benne a névmás nem mondom magyarul sem !

5
Válasz4 éve

balazsnevm

csatlakozom az előttem szólókhoz

3
Válasz4 éve

Petmaestro

A "mond" azért nem megfelelő,mert az egyrészt felszólító mód, másrészt a feladatban E/3 szerepel. "Ő mondja./ Mondja."

2
Válasz3 éve

jani1972
jani1972

A "mond" nem felszólitó csak ha két "d"-vel irod

1
Válasz2 éve

Loru5

Az miért nem jó, hogy: ,,Beszél"???

1
Válasz2 éve

Juhaszihu

csatlakozom az előttem szólóhoz, hasonló "hibám" volt

0
Válasz4 éve