1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Who will count the stars?"

"Who will count the stars?"

Fordítás:Ki fogja megszámolni a csillagokat?

February 24, 2014

9 hozzászólás


JuditMontvay

ki fogja számolni a csillagokat? - megoldás nem jó?


Harga

De igen, jelezd.


SaturdayplaceTom

Ki fogja a csillagokat megszámlálni? <- nem fogadta el, jelentve 2015.11.27.


ZsanaHo

Hiába, mert 2016. aug.30-án még mindig nem fogadja el.


SzabCsaba9

'Ki fogja majd megszamolni a csillagokat' - termeszetesen nem fogadja el. Nem ertem...


vasvariistvan

Talán sokallja együtt a fogja és a majd szavakat.


AnitaZoe

ötszázegymillió-hatszázhuszonkétezer-hétszázharmincegy. A kis herceg üzletembere szerint, legalábbis. :)


jcsabax

A lassúra állított mondásnál a 'will' elhangzásakor megkettőződik a bemondás (kicsit misztikus hatású). :) 2019-08-31


Mama385426

nálam nem is mondja a "will" t, akárhányszor hallgatom meg

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.