"Who will count the stars?"

Fordítás:Ki fogja megszámolni a csillagokat?

4 éve

5 hozzászólás


JuditMontvay

ki fogja számolni a csillagokat? - megoldás nem jó?

4 éve

Harga
Harga

De igen, jelezd.

4 éve

SaturdayplaceTom
SaturdayplaceTom

Ki fogja a csillagokat megszámlálni? <- nem fogadta el, jelentve 2015.11.27.

2 éve

ZsanaHo

Hiába, mert 2016. aug.30-án még mindig nem fogadja el.

2 éve

SzabCsaba9
SzabCsaba9

'Ki fogja majd megszamolni a csillagokat' - termeszetesen nem fogadja el. Nem ertem...

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.