Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Ona nám čte ty noviny."

Překlad:She reads us the newspaper.

před 1 rokem

9 komentářů


shrek973677

co je us?

před 1 rokem

Zdenk725099

Us = nám

před 1 rokem

Adam136806

She us reads the newspaper

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Anglictina ma celkem pevne stanovene poradi slov ve vete. Podstatne jmeno +sloveso + zbytek vety. Vyjimky existuji, ale vetsinou se da ridit timto.

Tedy Ona + cte + a co cte komu.

Pripustne slovosledy tedy jsou

she reads us a newspaper

nebo

she reads a newspaper to us.

před 1 rokem

filip306432

She us reads the newspaper. Proč to tak není??

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Odpovedela jsem na dotaz vyse.

před 1 rokem

zdenekzak2

Proc nelze "She is writting newspaper to us"

před 11 měsíci

RostislavP19

Protože nám noviny čte a ne píše. Osobně si ale myslím, že průběh by se měl v tomto případě použít. Tedy "She is reading a newspaper to us". Pokud ne, opravte mě.

před 6 měsíci

aPechmanov

Proč nemůže být She us reads newspaper

před 2 měsíci