1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sen evcil hayvanı otomatik o…

"Sen evcil hayvanı otomatik olarak saklamıştın."

Çeviri:Du hattest das Haustier automatisch behalten.

December 18, 2016

3 Yorum


Katze239940

Ama burada ki otomatik saklamak bize ters gelse de almancada -hemen, aninda - saklamak. Anlamina geliyor.


Goekeren

Saklamanin yerine sahip olmak fiili kullanmak yerinde olabilirdi


Nesim55

"Behalten" Saklamak(verstecken) değil,Tutmak, sahiplenmek demektir."Du kannst das Geld behalten"Para sende kalabilir,parayı sahiplenebilirsin,para senin olabilir. " İch kann nicht alles im Kopf behalten" Ben herşeyi aklımda tutamam. 24.08.2019

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.