A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I wanted red shoes."

Fordítás:Piros cipőket akartam.

0
4 éve

5 hozzászólás


KaszoAndrea

kiírta fordításnak a kértem-et, aztán a válaszomban meg nem fogadta el???

1
Válasz2 éve

GyulaKisrk

Angolban ok, hogy shoes, mert kettő van belőle, de magyarban nem többes szám... Piros cipŐT lenne a helyes.

1
Válasz2 hónapja

vakondember

Van egy elírás: "cipóket" helyett "cipőket" lenne a megoldas

0
Válasz4 éve

Ayeme2

Szintén van egy elírás " cipők " helyett sipők van írva ... természetesen az én jó írásomat nem fogadta így el

0
Válasz4 éve

FeketeZsol7

Rossz a fordítása a szónak kértem -akartam nem megfelelő .

0
Válasz1 éve