1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We said that."

"We said that."

Fordítás:Mi mondtuk azt.

February 24, 2014

19 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

vakondember

Elírás: "mondtunk" helyett "mondtuk" lenne jó

February 24, 2014

aptg.gabi

hibabejelentés :)

May 15, 2014

fanni0501

A mondtunk nem helyes ebben a mondatban.

August 23, 2014

fectroll

Azt mondtuk- at is elfogadta. Higgyétek el, hogy mind a kettő helyes!

November 7, 2014

LszlUgrai

Magyarul nem. Hidd el! Maximum ha azt mondtuk, hogy "azt" :D Mondtunk ezt azt....

November 9, 2015

karak74

Én úgy tudom, a "mondtuk" határozott tárgyat vár, a "mondtunk" meg határozatlant. "Mondtuk a magunkét." vagy "Elmondtuk az egész történetet." míg "Mondtunk egy mesét." Mivel a példamondatban "azt" van, és szerintem ez határozott névmás, így a magyar mondat tényleg hibás. Bár elfogadja a "Mi mondtuk azt." mondatot is.

March 24, 2017

duolingo237910

Ha kérdésre választ adó mondatként használjuk, akkor pl.: 'Kutyát vagy macskát mondtunk? Macskát mondtunk.' Ezt vagy azt mondtunk? Azt mondtunk.' Ebben a formában szerintem ez is értelmes, helyes magyar mondat.

January 5, 2019

pacher8475

Helyesen: Azt mondtuk. (nem "mondtunk")

December 9, 2015

LszlUgrai

Most szoösszerakos volt, még mindig mondtunk...

January 27, 2016

harytomi

Nagyon szép mondat,de mi mondhatunk ezt azt ez akkor is jó!

March 8, 2015

mimimi1000

elmondtuk ?

March 24, 2015

gotaTemesv

Nem mondtunk, hanem mondtuk!

January 16, 2016

TiborPapp7

Talán így : Azt mi mondtuk

February 21, 2016

tien761

elmondtuk azt miért nem jó?

May 1, 2016

ImreIstvnn

Sztem helyes, pl itt: "Mondtunk pár dolgot, amit nem kellett volna" "Mondtuk pár dolgot..." helytelen lenne. Attól függ, milyen környezetben van, mindkettő helyes lehet ... hm?

February 5, 2017

m0n0lit

Elmondtuk =/= Megmondtuk ???

March 6, 2017

Bogi579066

Én azt írtam be, hogy Mi mondtunk, és elírásként még hozzá tette az azt.

July 12, 2017

karak74

És szerinted nincs igaza a Duo-nak? Miben látod másként a problémát? Nem mondom, hogy sokat tudok segíteni, mert én is kezdő vagyok, de ha tudok, örömmel teszem! További jó tanulást és szép napot!

July 20, 2017

heringarnold

Memmontuk.

February 22, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.