1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I left the keys at the bar."

"I left the keys at the bar."

Fordítás:A bárban hagytam a kulcsokat.

February 24, 2014

20 hozzászólás


vakondember

A "bárban" az nem "in the bar" lenne? Az "at the bar" pedig "a bárnál"?


hb433

ha barban, akkor at the bar, a korabbi leckekben is volt par ilyen pelda, ott biztos kifejtettek mar, hogy mikor in es mikor at a helyviszonyt kifejezo eloljaro, vagy itt peldaul http://english.stackexchange.com/questions/87306/difference-between-at-and-in-when-specifying-location


malackutya

A kulcsokat a barban felejtettem. Jelentem.


DorinaKovc16

A felejteni az forget


ironcameleon

Pontosabban: leave/left


LszlSzalay1

Nem tudtam, hogy a keys csísz-nek ejtendő


NorbertNag11

A kulcsot a bárban felejtettem. Ez miért nem jó?


DorinaKovc16

Kulcsokat! Tobbes szam


miskei

A bárban hagytam el a ... miért nem fogadja el?


aptg.gabi

elhagy {i} (és: elveszít, rossz helyre tesz, elhány) to misplace [misplaced|misplaced] {i} vagy ezt használná szerintem: elhagy {i} (és: otthagy, hátrahagy, ottfelejt) to leave behind {i}


evacska

elhagytam a kulcsokat a bárban. ez miért nem jó?


kachyta

elhagyni az nem "lost"?


maya119054

Ott felejtettem a kulcsokat a bàrban. Ez miért nem jó?


DorinaKovc16

Mert hagytad nem felejtetted. A hagyni az lost a felejteni az forget


ironcameleon

lose/lost - elveszíteni
leave/left - hagyni/ott hagyni

a kettő nem ugyanaz


monika0213

A kulcsokat hagytam el a bárban. Ez is jó lenne szerintem, de nem fogadta el.


DorinaKovc16

Kicsit ertelmetlen a mondat

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.