1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I left the keys at the bar."

"I left the keys at the bar."

Fordítás:A bárban hagytam a kulcsokat.

February 24, 2014

24 hozzászólás


vakondember

A "bárban" az nem "in the bar" lenne? Az "at the bar" pedig "a bárnál"?

February 24, 2014

hb433

ha barban, akkor at the bar, a korabbi leckekben is volt par ilyen pelda, ott biztos kifejtettek mar, hogy mikor in es mikor at a helyviszonyt kifejezo eloljaro, vagy itt peldaul http://english.stackexchange.com/questions/87306/difference-between-at-and-in-when-specifying-location

August 29, 2014

jony007

Ha úgy tudsz rákérdezni, hogy miben? Akkor "at" Ha úgy kérdezel rá, hogy hol?, minel?Akkor "in" Tehát: At: -nál, -nél. In: -ban, -ben. Kérlek javítsatok ki ha nem jó. :)

September 26, 2018

DorinaKovc16

Es akkor nem a barban hanem a barNAL?

August 5, 2019

LszlSzalay1

Nem tudtam, hogy a keys csísz-nek ejtendő

January 12, 2015

DorinaKovc16

Keys-kijsz

August 5, 2019

malackutya

A kulcsokat a barban felejtettem. Jelentem.

June 12, 2018

DorinaKovc16

Nem felejtettem

August 5, 2019

DorinaKovc16

A felejteni az forget

August 5, 2019

DorinaKovc16

A hagyni az lost

August 5, 2019

NorbertNag11

A kulcsot a bárban felejtettem. Ez miért nem jó?

July 10, 2017

DorinaKovc16

Kulcsokat! Tobbes szam

August 5, 2019

DorinaKovc16

Es mert te ott hagytad nen felejtetted. A felejteni az forget, a hagyni az lost

August 5, 2019

miskei

A bárban hagytam el a ... miért nem fogadja el?

February 25, 2014

aptg.gabi

elhagy {i} (és: elveszít, rossz helyre tesz, elhány) to misplace [misplaced|misplaced] {i} vagy ezt használná szerintem: elhagy {i} (és: otthagy, hátrahagy, ottfelejt) to leave behind {i}

May 15, 2014

miskei

A bárban hagytam el a ... miért nem fogadja el?

February 25, 2014

evacska

elhagytam a kulcsokat a bárban. ez miért nem jó?

March 26, 2014

kachyta

elhagyni az nem "lost"?

June 29, 2015

maya119054

Ott felejtettem a kulcsokat a bàrban. Ez miért nem jó?

January 22, 2016

DorinaKovc16

Mert hagytad nem felejtetted. A hagyni az lost a felejteni az forget

August 5, 2019

monika0213

A kulcsokat hagytam el a bárban. Ez is jó lenne szerintem, de nem fogadta el.

February 22, 2016

DorinaKovc16

Kicsit ertelmetlen a mondat

August 5, 2019

dejutka

A súgó azt javasolta, hogy az ott hagytam változatot használjam. De azt nem fogadta el. Kérem töröljétek ezt a javaslatot. Köszönöm.

May 27, 2018

pekob

A "Hagytam a kulcsokat a bárban" sem fogadta el.

September 23, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.