1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Orada bir cankurtaran var."

"Orada bir cankurtaran var."

Çeviri:Da ist ein Krankenwagen.

December 18, 2016

7 Yorum


Deniz705411

"Es gibt ein Krankenwagen da." neden olmaz?


FiruzSalman

Bence de, "dort gibt es ein Krankenwagen" da ola bilir


Baranrks

Şu şekilde olur, "Es gibt einen Krankenwagen da"... Es gibt, Akkusativ alır ve der Artikeli "den ya da einen" olur.


SedatKoak

Ein Krankenwagen ist da. Olmaz mı?


Eluvian_

Olur ama anlamı farklı: "Bir cankurtaran orada."


messer689857

Es gibt ein Krankenwagen dort


GoogleKull512335

Dort ist ein Rettungsschwimmer

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.