A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Az ő ruháját hordom."

Fordítás:I wear her dress.

4 éve

4 hozzászólás


GaborVirag

A ruha nem a cloth?

4 éve

Maminti.
Maminti.

A ruha "dress", ami női ruhát jelent, és általában a ruha = clothes (és nem cloth, mert nincs egyes számú alakja)

4 éve

hoicsi

az "ő" fordításához a "his/her" -t írtam be, elvégre nem lehet a nemet eldönteni sem a névmásból, sem a ruhából. Ezt hibásnak jelzi.

4 éve

Maminti.
Maminti.

A két nem közül ki kell választani az egyiket. Minden hasonló mondatnál így van.

4 éve