1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Bízom a szüleimben."

"Bízom a szüleimben."

Fordítás:I trust my parents.

February 24, 2014

14 hozzászólás


nosiiiu

Trust in - esetleg? -.-


johalasz46

Szótár szerint valóban jó ezzel a megoldásal is...I trust in my parents. - viszont enélkül is megáll, mert trust = megbízni vkiben, vmiben. - 2021.03.


sebesbal

A "trust in" kb. azt jelenti hogy hiszek benne, ld. első válasz: http://ell.stackexchange.com/questions/85856/difference-between-trust-trust-in-and-trust-on

Amúgy én is rosszul tudtam. De mivel Google a jóbarátom, egy perc alatt utána tudtam nézni. Ezt tudnám ajánlani mindenkinek, mielőtt bármit is ír a fórumba.


Anubis23

Én is biztos vagyok benne, hogy hallottam már filmekben a "trust in" változatot.


vgabor3

Ez egy jó mondat!


zskuci

i trust in my parents- miért nem jó ???


fectroll

Ez egyszerű. Mert csak magyarban bízunk benne. Ezt valahogy úgy kéne tekinteni, hogy 'bizalommal gondolok', vagy 'bizalommal viseltetek'. Tehát az utóbbit tekintve az sem jó 'I wear with trust'. Ha te mondod: TRUST ME, az azt jelenti, hogy BÍZZ BENNEM. Lárjátok, itt sincs 'in' szó. Remélem segítettem.... :D


nemecsek6

"we trust in god" mondja az amerikai. Akkor ők nem tudnak jól angolul?


Greene_2015

Hivatalosan ez a helyes. Ha azt mondod I trust in you. Az a hiszek benned. Leginkabb akkor hasznaljuk magyarul mikor azt mondjuk hiszek Istenben. I trust you azt jelenti en bizok benned.


Galistvan

A belive miért nem jó?


Bodza90117

Teljesen jó Believe=hinni I beliebe in you=hiszek benned


anivirag

My parents szüleim hol van a -ban-ben rag? Ha ki irom az "in-t"nem kell ha nem írom kéri. Én ezt már teljesen nem értem segítsetek.Köszi.


CsabaAmbru2

In God we trust. -a dolláron fellelhető szöveg. Ezzel mi ahelyzet,akkor miért nem jó az" in my parents"

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.