Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Er spricht zur Schwester."

Çeviri:Kız kardeşle konuşuyor.

0
1 yıl önce

6 Yorum


namerup

"Er spricht zur Schwester. " -> Kız kardeşine konuşuyor. "Er spricht mit der Schwester. " -> Kız kardeşi ile konuşuyor.

olması gerekmez mi?

12
Cevap ver1 yıl önce

birbukalemun

İle=mit değil miydi

0
Cevap ver1 yıl önce

Beyzan1

zur'un nasıl kullanıldığini biri açiklayabilir mi

0
Cevap ver1 yıl önce

unutmaz
unutmaz

Bildiğim kadarıyla bir kişi den bahsederken zu kullanılıyor burda zur = zu der şeklinde kullanılmış.

0
Cevap ver2 ay önce

MuslumEsma
MuslumEsma

zu e a değil miydi nasıl ile anlamı kattı

0
Cevap ver4 hafta önce

sevincgiri

Er yani "Erkek" kiz kardeşiyle konuşuyor olması gerekmez mi?

0
Cevap ver1 hafta önce