1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Er spricht zur Schwester."

"Er spricht zur Schwester."

Çeviri:Kız kardeşle konuşuyor.

December 19, 2016

12 Yorum


namerup

"Er spricht zur Schwester. " -> Kız kardeşine konuşuyor. "Er spricht mit der Schwester. " -> Kız kardeşi ile konuşuyor.

olması gerekmez mi?


Tailgunners

Bir kedi ile konuşuyor derken er spricht mit einer katze diyıruz neden burada zur??


_za_ra_

ne zaman mit ne zaman zu - aciklayabilecek biri var mi ?


birbukalemun

İle=mit değil miydi


Beyzan1

zur'un nasıl kullanıldığini biri açiklayabilir mi


unutmaz

Bildiğim kadarıyla bir kişi den bahsederken zu kullanılıyor burda zur = zu der şeklinde kullanılmış.


Shadyizady

O zaman von kullaniliyor, Wir sprechen von dem Mann.


MuslumEsma

zu e a değil miydi nasıl ile anlamı kattı


sevincgiri

Er yani "Erkek" kiz kardeşiyle konuşuyor olması gerekmez mi?


nisa19212

Hayir er eril cins icin kullanilir 'o' anlaminda erkek ise der mann'dir


saKAYMAZ1

Ben anlamadım bu işi. mit olması gerekmiyor mu?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.