"Er spricht zur Schwester."

Çeviri:Kız kardeşle konuşuyor.

December 19, 2016

11 Yorum


namerup

"Er spricht zur Schwester. " -> Kız kardeşine konuşuyor. "Er spricht mit der Schwester. " -> Kız kardeşi ile konuşuyor.

olması gerekmez mi?

December 19, 2016

naz516699

Bence de

September 2, 2018

Buraku

Kesinlikle

September 19, 2019, 10:49 AM

Tailgunners

Bir kedi ile konuşuyor derken er spricht mit einer katze diyıruz neden burada zur??

January 17, 2019

__kewe__

ne zaman mit ne zaman zu - aciklayabilecek biri var mi ?

January 17, 2019

birbukalemun

İle=mit değil miydi

March 3, 2017

Beyzan1

zur'un nasıl kullanıldığini biri açiklayabilir mi

July 23, 2017

unutmaz

Bildiğim kadarıyla bir kişi den bahsederken zu kullanılıyor burda zur = zu der şeklinde kullanılmış.

June 2, 2018

MuslumEsma

zu e a değil miydi nasıl ile anlamı kattı

July 18, 2018

sevincgiri

Er yani "Erkek" kiz kardeşiyle konuşuyor olması gerekmez mi?

August 5, 2018

nisa19212

Hayir er eril cins icin kullanilir 'o' anlaminda erkek ise der mann'dir

September 7, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.