"ErsprichtzurSchwester."

Çeviri:Kız kardeşle konuşuyor.

1 yıl önce

8 Yorum


namerup

"Er spricht zur Schwester. " -> Kız kardeşine konuşuyor. "Er spricht mit der Schwester. " -> Kız kardeşi ile konuşuyor.

olması gerekmez mi?

1 yıl önce

naz516699

Bence de

3 ay önce

birbukalemun

İle=mit değil miydi

1 yıl önce

Beyzan1

zur'un nasıl kullanıldığini biri açiklayabilir mi

1 yıl önce

unutmaz
unutmaz

Bildiğim kadarıyla bir kişi den bahsederken zu kullanılıyor burda zur = zu der şeklinde kullanılmış.

6 ay önce

MuslumEsma
MuslumEsma

zu e a değil miydi nasıl ile anlamı kattı

5 ay önce

sevincgiri

Er yani "Erkek" kiz kardeşiyle konuşuyor olması gerekmez mi?

4 ay önce

__kewe__

bu tercüme dogru mu ? ablaya konusuyor mu , abla ile konusuyor mu ? hangisi dogru

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.