1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I eat the cheese with a piec…

"I eat the cheese with a piece of bread."

Çeviri:Ben peyniri bir parça ekmek ile yerim.

February 24, 2014

11 Yorum


mervekoglu

peynir yerim ya da peyniri yerim. anlam olarak bir farklılık olmamalı


tansudasli

cheese peynir the cheese peyniri

konuşmada türkçede anlam farrkemesede, gavurcada ediyor. yoksa neden a, an, the diye bişi olsun ki.


suleelus

peyniri bir dilim ekmekle yerim cümlesi kabul edilmeli


tansudasli

a slice of bread = bir dilim ekmek

doğramak, parçalamak, deşmek, ile kesmek nasıl aynı değilse, bu da öyle.


piralicagri

"Ben bir ekmek parçası ile peyniri yerim" çevirisi kabul edilmiyor


tansudasli

paçavra ile elbise arasındaki ortak özellik ikiside bi tarafını örter. fark ise biri paçavradır elbise değil


HilalM.

Aynı cevabı verdim kabul etmedi, sorun mu var?


osmankerem2

Piece dilim demek kabul etmedi !


tansudasli

otoriteyi selamlayalım.


sercanunlu

Bir ekmek parcasiyla peyniri yerim cumlesini kabul etmedi. Bir parca ekmek demeliymişim!


tansudasli

paçavra ile elbise arasındaki ortak özellik ikiside bi tarafını örter. fark ise biri paçavradır elbise değil

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.