Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Is anybody with you?"

Переклад:З тобою хто-небудь є?

1 рік тому

4 коментарі


TamilaTarasenko

"Є хто-небудь із тобою" - хіба це помилка? Між двома приголосними в українській мові вживається прийменник "із", а не "з".

1 рік тому

DdAs6

Хтось з тобою - чому помилка?

1 рік тому

Nordry
Nordry

У даному реченні "is" все ж виконує роль реального дієслова-присудка, а не просто є формальним дієсловом-зв'язкою, як це найчастіше буває в англійському реченні. Тому, хоч і не можу сказати про ваш варіант, що він є абсолютно неправильним, але "є" у ньому було б зовсім не зайвим.

1 рік тому

SergiyMarc

"Впустіть, з нами Ісус Христос! ", - "Що йому потрібно?" - "Він хоче врятувати вас" - "Від чого? " - "Від того, що він з вами зробить, якщо ви його не впустите! "

7 місяців тому