"They did not have a response."

Vertaling:Zij hadden geen antwoord.

1 jaar gelden

6 opmerkingen


oldtimer1945

zij hebben geen respons gekregen ; waarom is dat niet goed ?

1 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Omdat in de Engelse zin have staat, en niet receive.

1 jaar gelden

aidd90
aidd90

Waarom is. Zij kregen geen antwoord ......fout

1 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod
  • to have = hebben
  • to get/to receive = krijgen
1 jaar gelden

aidd90
aidd90

Waarom is ....Zij hebben geen antwoord gehad .........fout

1 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Omdat het een andere betekenis heeft:

  • did (not) have - hadden
  • have (not) had - hebben gehad
1 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.