Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"They did not have a response."

Vertaling:Zij hadden geen antwoord.

0
1 jaar gelden

6 opmerkingen


oldtimer1945

zij hebben geen respons gekregen ; waarom is dat niet goed ?

0
Reageer1 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Omdat in de Engelse zin have staat, en niet receive.

0
Reageer1 jaar gelden

aidd90
aidd90

Waarom is. Zij kregen geen antwoord ......fout

0
Reageer1 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod
  • to have = hebben
  • to get/to receive = krijgen
0
Reageer1 jaar gelden

aidd90
aidd90

Waarom is ....Zij hebben geen antwoord gehad .........fout

0
Reageer1 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Omdat het een andere betekenis heeft:

  • did (not) have - hadden
  • have (not) had - hebben gehad
0
Reageer1 jaar gelden