1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Er wäscht seinen Apfel nicht…

"Er wäscht seinen Apfel nicht."

Çeviri:O elmasını yıkamaz.

December 20, 2016

6 Yorum


cag412662

Er wäscht nicht seinen Apfel. Bu cümle doğru diye düşünüyorum. Nicht sonda değil

August 15, 2017

brabakrc

O elmasını yıkamaz yerine onun elmasını yıkamaz diyebilir miyiz? Seinen olarak belirtmiş neticede

December 20, 2016

Eluvian_

"seinen" olarak belirttiği için akla ilk gelen anlam kendi elması oluyor (er--sein). Bu yüzden tekrar "onun" demeye gerek yok. Çünkü ayrıca "onun" dersek başka birisinin elması olarak anlaşılır, kendisinin değil.

December 21, 2016

imatalmeva

Bununla ilgili bilgi ipucu yok mu ?

February 4, 2017

AliTaskoparan

'O onun (başka birisinin) elmasını yıkamaz' demek istesek aynı şekilde mi yazılır?

February 7, 2017

Eluvian_

Evet. Icerige gore bu anlam da cikabilir.

February 7, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.