Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz suyu saklarız."

Çeviri:Wir erhalten Wasser.

1 yıl önce

4 Yorum


candost2
candost2

Wir erhalten das Wasser. Doğru cevap olmalı diye düşünüyorum. "suyu" anlamı "das Wasser" olduğunda çıkmıyor mu?

1 yıl önce

Eluvian_

Evet, ara sıra bunun gibi küçük dalgınlıklar sonucu hatalar çıkabiliyor. Bu durumlarda rapor et özelliğini kullanabilirsiniz.

1 yıl önce

ridvan.B

"biz su saklıyoruz" anlamına gelmiyor mu cümle. suYU değil.

1 yıl önce

candost2
candost2

Wir behalten das Wasser. Doğru cevap olabilir mi? Raporladım.

1 yıl önce