1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Biz suyu saklarız."

"Biz suyu saklarız."

Çeviri:Wir erhalten Wasser.

December 21, 2016

4 Yorum


candost2

Wir erhalten das Wasser. Doğru cevap olmalı diye düşünüyorum. "suyu" anlamı "das Wasser" olduğunda çıkmıyor mu?


Eluvian_

Evet, ara sıra bunun gibi küçük dalgınlıklar sonucu hatalar çıkabiliyor. Bu durumlarda rapor et özelliğini kullanabilirsiniz.


ridvan.B

"biz su saklıyoruz" anlamına gelmiyor mu cümle. suYU değil.


candost2

Wir behalten das Wasser. Doğru cevap olabilir mi? Raporladım.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.