"My parents read the paper at breakfast."

Fordítás:A szüleim az újságot olvassák reggelinél.

February 25, 2014

23 hozzászólás


75ntamas

és a paper miért nem lehet papír? papírt nem lehet olvasni?

April 25, 2014

JudithMadai

Eloszor hallottam a paper szot ujsagnak forditani! Ehhez kepest Londonban elek. En automatikusan papirnak forditottam...

April 26, 2014

adda76

Ez amerikai angol (gondolom).

November 1, 2014

vaclavpacel

eddigi leckéknél a newspaper volt az újság most már csak a paper ?

May 5, 2014

bence86

érdekes az angol hogy a paper és a newspaper is kb ugyan azzal a jelentéssel bír. Kb mint a Between és az among.

March 16, 2014

magyar1848

between inkább két dolog között, among meg a tömegben

July 9, 2014

Zotya242

Miért? A magyarban pl.mondjuk az újságra hogy lap. Azaz elolvasom a mai lapot. Van is ilyen újság hogy Mai Lap.

January 29, 2019

TthKlmn

The paper=a papír de lehet "az" újság is!

June 7, 2018

Lersza

ez a fordítás nem fer :/

April 23, 2019

nyusziagyar

"a szüleim reggelinél az újságot olvassák"- már megint viszi a szívecskémet csak a szórend miatt.

February 25, 2014

ezekiel182

én az olvassák és a reggelinél közé merészeltem egy névelőt betenni..

February 27, 2014

nagyenyed

hát mert az angolban nincs névelő a reggeli előtt:)

May 21, 2014

Morzdomigron

az lenne a a nagy kérdésem, hogy a Duolingo miért nem használja a folyamatos jelent, mert ez a mondat abban van. nem read hanem are reading a helyes hiszen a reggelinél teszik nem csak úgy általában mindig, vagy minden reggelinél. és ez elég sokszor sok mondatnál így van, aki nem tanul mellette otthon vagy iskolában az honnan fogja ezt tudni?

May 9, 2014

75ntamas

Szerintem azért, mert nem tart még a folyamatos jelennél a tananyag.

May 9, 2014

Morzdomigron

és nem is értem hogy miért nem, hisz az eléggé alap

May 12, 2014

balazsi

paper????? nem papírt jelent?

June 24, 2014

SndorElek

"Az én szüleim olvassák az újságot a reggelinél." Szerintem azért ez elfogadható lenne.

August 19, 2014

Mamika51

Eddig nem volt szó róla, hogy a paper újságot is jelent? Nem kellene javítani?

October 6, 2014

horvath954

Hát ez most hogy került ide??? paper? mi?....

December 5, 2018

Anyupintyo

A papír mitől újság?

March 7, 2019

Zotya242

Gondolom úgy mint nálunk a "lap". Pl. Elolvasom a reggeli lapot. Ekkor is újságra gondolunk. Valószínűleg ilyesmi dolog lehet az angolban ez a kifejezés az újságra.

March 8, 2019

Zolika762365

Paper or neewspaper

April 26, 2019

Gbor747275

A paper nem újság/newspaper/ de lehet egy level vagy egy cetlire írt szöveg!

May 25, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.