"Hecutsthecheeseinthekitchen."

Çeviri:O peyniri mutfakta keser.

4 yıl önce

8 Yorum


PseudoBerliner
PseudoBerliner

o mutfaktaki peyniri keser

Ben peynirin sıradan bir peynir değil mutfaktaki peynir olduğunu düşünmüştüm. Ola bilir mi böyle?

4 yıl önce

nightwolwes

Anlam değişiyor zamanla alışırsınız

4 yıl önce

zettiri

Mutfakta peynir keser neden olmuyor?

4 yıl önce

GkhanCengi

"O mutfaktaki peyniri keser" nasıl söylenir İngilizce'de?

4 yıl önce

PseudoBerliner
PseudoBerliner

Belki bu ola bilir

He cuts the cheese from the kitchen

Keşke moderatörlerimiz veya İngilizce güzel bilen birisi bir cevap yazsa...

4 yıl önce

Viforvendetta

"he cuts the cheese which is in the kitchen"

4 yıl önce

SelimTahaK

The, karşı tarafın bildiği nesneler için kullanılır. Peynir değil peyniri diye çevrilmesi bu sebepten.

1 yıl önce

ikrtl

Cut ayni zamanda dilimlemek olarak kullanılamaz mı

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.