1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Do you have a boyfriend?"

"Do you have a boyfriend?"

Çeviri:Senin bir erkek arkadaşın var mı?

February 25, 2014

25 Yorum


hardnrocker

Kime yürüyor bu lingo xd


alperrr46100

sen bir erkek arkadaşa sahip misin? dedim kabul etmedi :D


Gamze1314

Amacın ne duolingo jdwkhdjad


ayseak1

Yol mu yapıyor yoksa sevgılı olmak ıcın hahshshshs


Mehmetahin12

Sevgilin var mı? Diye sordum olmadı Türkçe'de böyle kullanıyoruz ama neyse


TheProStudent

Cümleleri Türkçede kullandığımız şekliyle çevirmeniz çok güzel, ama burada anlam farkı var. "Sevgili", "boyfriend"den farklı olarak iki cinsiyet için de kullanılabilir.


tamer11214

Sonu mıdır ile bitince kabul etmiyor


murat965178

Senin erkek arkadaşın var mı dedim kabul etmedi içinde bir olacakmış bir olsada aynı olmasada aaynı


resul630826

Var mı ile var mıdır arasındaki farkı anlayamadım bu ne ya


osman497541

Are you have a boyfriend? Olurmu bu cümleden farkı nedir


osman497541

Do yerine are olsa olmazmı neden?


Meryem237948

Do fiillere are isimlere gelir. Sahip olmak bir fiil olduğundan do geldi


berbeyboz

Arkadaşlar boyfrend girlfrend i sevgili anlamında anlamayın mesela Alinin kız arkadaşı var derse yani kız cinsiyetinde arkadaşı vardır anlamında mesela yani


alpertaban

a için bir çevirisini kullanmak bu cümle için gereksiz. arkadaşın var mı yeterli olacaktır. aksi durumda arkadaşların derdik


sevince1

bu soruyu yanlis cevaplayan bir erkek olmamistir herhalde :).


GuzalYusup

Рпацйагдкц2


AsefAbdull1

Tahu duonun gelmisine gecmisine s......m


stultilingua

"Manita"yı İngilizce'ye çevirirseniz benim cevabımın da doğru olduğunu göreceksiniz. =))


Busra1234567

"do" nerelerde kullanılıyo hala anlayamadım -,-


zeynep866936

Arkadaslar null ne demek


iffet669074

Bi ara manita dicek tım ama vazgeçtim


CarelessPerson

Hayırdır, napıcan nüfusuna mı geçireceksin Duo :D


CarelessPerson

Bana fark etmez Duo :D


Meryem237948

Senin bir erkek arkadaşın mı var? Niye olmuyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.