"Do you have a boyfriend?"

Çeviri:Sizin bir erkek arkadaşınız var mı?

February 25, 2014

53 Yorum


hardnrocker

Kime yürüyor bu lingo xd

November 10, 2015

GuzalYusup

Оппееееевгркоиииичорйш8

September 6, 2019

alperrr46100

sen bir erkek arkadaşa sahip misin? dedim kabul etmedi :D

February 7, 2015

GuzalYusup

Щцщшыл

September 6, 2019

bilgerabia

ben de de kabul etmedi

April 11, 2015

TheProStudent

Bunun sebebi Türkçede öyle bir cümle kurmuyor olmamız, yani doğru ama doğal değil. Yine de rapor edilirse kabul ederler.

April 13, 2015

bilgerabia

teşekkürler...

April 13, 2015

GuzalYusup

Лоррррррышш2шоалккуч

September 6, 2019

Gamze1314

Amacın ne duolingo jdwkhdjad

October 30, 2016

ayseak1

Yol mu yapıyor yoksa sevgılı olmak ıcın hahshshshs

February 25, 2017

GuzalYusup

Ннннннннннннннннннннннннннннннннннннннннннннннннннннннннннн

September 6, 2019

osman497541

Are you have a boyfriend? Olurmu bu cümleden farkı nedir

May 25, 2017

osman497541

Do yerine are olsa olmazmı neden?

May 25, 2017

tamer11214

Sonu mıdır ile bitince kabul etmiyor

July 6, 2017

Mehmetahin12

Sevgilin var mı? Diye sordum olmadı Türkçe'de böyle kullanıyoruz ama neyse

June 5, 2015

TheProStudent

Cümleleri Türkçede kullandığımız şekliyle çevirmeniz çok güzel, ama burada anlam farkı var. "Sevgili", "boyfriend"den farklı olarak iki cinsiyet için de kullanılabilir.

June 5, 2015

mfakalin

kız arkadaşa sevgili yazınca oluyor ama

December 28, 2016

FatihSyley

Tam karşı çıkacaktım ki artık homoseksüellik arttığı için vazgeçtim. Zihnimi açtın Sağol

September 1, 2015

murat965178

Senin erkek arkadaşın var mı dedim kabul etmedi içinde bir olacakmış bir olsada aynı olmasada aaynı

December 7, 2016

resul630826

Var mı ile var mıdır arasındaki farkı anlayamadım bu ne ya

March 4, 2017

berbeyboz

Arkadaşlar boyfrend girlfrend i sevgili anlamında anlamayın mesela Alinin kız arkadaşı var derse yani kız cinsiyetinde arkadaşı vardır anlamında mesela yani

March 6, 2016

alpertaban

a için bir çevirisini kullanmak bu cümle için gereksiz. arkadaşın var mı yeterli olacaktır. aksi durumda arkadaşların derdik

February 25, 2014

sevince1

bu soruyu yanlis cevaplayan bir erkek olmamistir herhalde :).

May 15, 2017

GuzalYusup

Рпацйагдкц2

September 6, 2019

stultilingua

"Manita"yı İngilizce'ye çevirirseniz benim cevabımın da doğru olduğunu göreceksiniz. =))

March 17, 2014

Busra1234567

"do" nerelerde kullanılıyo hala anlayamadım -,-

August 11, 2015

CansnGen

Geniş zaman

August 17, 2017

zeynep866936

Arkadaslar null ne demek

July 1, 2016

ingilizcem9

Null Almancada sıfır demek.

January 24, 2018

iffet669074

Bi ara manita dicek tım ama vazgeçtim

April 30, 2017

GhostAlexMercer

oha teklif

May 21, 2017

CarelessPerson

Hayırdır, napıcan nüfusuna mı geçireceksin Duo :D

October 8, 2019

AysilKose

Aynen

November 4, 2017

AysilKose

I am the one

November 4, 2017

Erhanrbe

yeah

May 5, 2018

Deniz134234

Amacın neeeee????

June 21, 2019

Deniz134234

Arkadaşlar "sevgili" iki cinsiyet için de geçerli ama "boyfriend" sadece erkekler için yani tek cinsiyet...!

June 21, 2019

incijean_

yok :)

January 12, 2018

msg27

Erkek arkadasin varmi yerine vatmi yazdim kabul edilmedi oysa daha once tek harflik yazim yanlislarini kabul ediyordu

January 11, 2015

TheProStudent

Türkçede soru edatı "mı" ayrı yazıldığı için "vatmı"da iki yazım yanlışı var.

March 21, 2015

AysilKose

Aynen

November 4, 2017

AysilKose

Undj

November 4, 2017

zeynep866936

Do null have a boy friend

July 1, 2016

naginni679

Kizlar bolca sorar

August 17, 2016

SteelboyAl

Erkek arkadaş yerine sevgili yazıyoruz yanlış diyor.

April 22, 2016

keremkizilaslan

"a" harfini koymak çok saçma olmuş

June 16, 2016

CeyhunArsl

Senin erkek kankin var mı diye sorunca,tabiki olmaz

June 24, 2016

CeyhunArsl

Senin bir erkek kankin varmı,diye sordugunuzda,tabiki olmaz ;D

June 24, 2016

DennisCald

Você tem um namorado?

April 14, 2015

fatih679009

Onun dedim senin diyo

April 10, 2016

MTAHN

"Erkek arkadaşın var mı " yazdım yanlış dedi.

May 9, 2017

hsyn_ylmz

"Are you have a boyfriend" de olur dimi?

February 12, 2015

TheProStudent

"Are you"dan sonra fiil getiremezsiniz.

April 13, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.