1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Do you have a boyfriend?"

"Do you have a boyfriend?"

Çeviri:Sizin bir erkek arkadaşınız var mı?

February 25, 2014

30 Yorum


hardnrocker

Kime yürüyor bu lingo xd


alperrr46100

sen bir erkek arkadaşa sahip misin? dedim kabul etmedi :D


Gamze1314

Amacın ne duolingo jdwkhdjad


ayseak1

Yol mu yapıyor yoksa sevgılı olmak ıcın hahshshshs


murat965178

Senin erkek arkadaşın var mı dedim kabul etmedi içinde bir olacakmış bir olsada aynı olmasada aaynı


Mehmetahin12

Sevgilin var mı? Diye sordum olmadı Türkçe'de böyle kullanıyoruz ama neyse


TheProStudent

Cümleleri Türkçede kullandığımız şekliyle çevirmeniz çok güzel, ama burada anlam farkı var. "Sevgili", "boyfriend"den farklı olarak iki cinsiyet için de kullanılabilir.


YkselAlpay

boyfriend erkek arkadaş demek sevgili sevgili demek la :D


tamer11214

Sonu mıdır ile bitince kabul etmiyor


resul630826

Var mı ile var mıdır arasındaki farkı anlayamadım bu ne ya


osman497541

Are you have a boyfriend? Olurmu bu cümleden farkı nedir


osman497541

Do yerine are olsa olmazmı neden?


brgzar_byza

Arkadaşlar boyfrend girlfrend i sevgili anlamında anlamayın mesela Alinin kız arkadaşı var derse yani kız cinsiyetinde arkadaşı vardır anlamında mesela yani


alpertaban

a için bir çevirisini kullanmak bu cümle için gereksiz. arkadaşın var mı yeterli olacaktır. aksi durumda arkadaşların derdik


Busra1234567

"do" nerelerde kullanılıyo hala anlayamadım -,-


Meryem237948

Senin bir erkek arkadaşın mı var? Niye olmuyor


Eminezabu

Uygulamanın düzeltilmesi gereken sorunları


Black...Eagles

Senin bir erkek arkadaşın mı var Yazdım kabul etmedi yanlış gibi gelmedi bana Ne dersiniz?


HseyinGk11

Her cümlede bir art niyet arayan çomarlar takip etmesin. Yeter be...


sedanuraslan

Senin bir erkek arkadaşın mı var? Dedim ama kabul etmedi.


FurkanGken4

Çok haksızlık yapıyosun du olingo


[aktif olmayan kullanıcı]

    yok duocum şwqhvknhvbgç


Berat474213

    "Sizin bir erkek arkadasiniz mi var?" dedim kabul etmedi simdi koca bölümü bastan yapmak zorundayım


evval45014

    Yok . Tesekkurler

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.