"Doyouhaveaboyfriend?"

Çeviri:Sizin bir erkek arkadaşınız var mı?

4 yıl önce

24 Yorum


hardnrocker

Kime yürüyor bu lingo xd

3 yıl önce

alperrr46100

sen bir erkek arkadaşa sahip misin? dedim kabul etmedi :D

3 yıl önce

Gamze1314

Amacın ne duolingo jdwkhdjad

2 yıl önce

ayseak1

Yol mu yapıyor yoksa sevgılı olmak ıcın hahshshshs

1 yıl önce

murat965178

Senin erkek arkadaşın var mı dedim kabul etmedi içinde bir olacakmış bir olsada aynı olmasada aaynı

2 yıl önce

osman497541

Are you have a boyfriend? Olurmu bu cümleden farkı nedir

1 yıl önce

osman497541

Do yerine are olsa olmazmı neden?

1 yıl önce

tamer11214

Sonu mıdır ile bitince kabul etmiyor

1 yıl önce

Mehmetahin12

Sevgilin var mı? Diye sordum olmadı Türkçe'de böyle kullanıyoruz ama neyse

3 yıl önce

TheProStudent

Cümleleri Türkçede kullandığımız şekliyle çevirmeniz çok güzel, ama burada anlam farkı var. "Sevgili", "boyfriend"den farklı olarak iki cinsiyet için de kullanılabilir.

3 yıl önce

resul630826

Var mı ile var mıdır arasındaki farkı anlayamadım bu ne ya

1 yıl önce

berbeyboz

Arkadaşlar boyfrend girlfrend i sevgili anlamında anlamayın mesela Alinin kız arkadaşı var derse yani kız cinsiyetinde arkadaşı vardır anlamında mesela yani

2 yıl önce

alpertaban

a için bir çevirisini kullanmak bu cümle için gereksiz. arkadaşın var mı yeterli olacaktır. aksi durumda arkadaşların derdik

4 yıl önce

sevince1

bu soruyu yanlis cevaplayan bir erkek olmamistir herhalde :).

1 yıl önce

stultilingua

"Manita"yı İngilizce'ye çevirirseniz benim cevabımın da doğru olduğunu göreceksiniz. =))

4 yıl önce

Busra1234567

"do" nerelerde kullanılıyo hala anlayamadım -,-

3 yıl önce

CansnGen

Geniş zaman

1 yıl önce

zeynep866936

Arkadaslar null ne demek

2 yıl önce

ingilizcem9

Null Almancada sıfır demek.

10 ay önce

iffet669074

Bi ara manita dicek tım ama vazgeçtim

1 yıl önce

GhostAlexMercer

oha teklif

1 yıl önce

AysilKose

Aynen

1 yıl önce

AysilKose

I am the one

1 yıl önce

Erhanrbe

yeah

7 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.