1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Is today Saturday or Sunday?"

"Is today Saturday or Sunday?"

Fordítás:Ma szombat van vagy vasárnap?

February 25, 2014

6 hozzászólás


Speedy.0510

Mi van ma, szombat vagy vasárnap?

Ez miért nem jó?


methosraven87

Nem jó, mert amit írtál abban már kérdőszó is van. What is today, Saturday or Sanday?


abereg14

Miért nem mindegy a szombat vasárnap sorrendje?:(


B.Orsi2

Mert azt kérded S.ANDRIS,hogy a mai napon van-e szombat vagy vasárnap.Hol ott ezt úgy kell fordítani:Ma szombat van-e vagy vasárnap?


ZsMhesi

Nem értem a piros hibasávon ugyanez van feltüntetve, akkor mos mi a hiba- ha a javítás is ugyanaz, (muszáj elvenni a kedvünket a tanulástól , egy kicsit jobban kellene segíteni, mert a szövetértésnél is mindegy hogy mondom, akkor is hibának hozzá fel. köszönöm

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.