A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Is today Saturday or Sunday?"

Fordítás:Ma szombat van vagy vasárnap?

4 éve

4 hozzászólás


Speedy.0510

Mi van ma, szombat vagy vasárnap?

Ez miért nem jó?

3 éve

methosraven87
methosraven87

Nem jó, mert amit írtál abban már kérdőszó is van. What is today, Saturday or Sanday?

3 éve

abereg14

Miért nem mindegy a szombat vasárnap sorrendje?:(

2 éve

B.Orsi2

Mert azt kérded S.ANDRIS,hogy a mai napon van-e szombat vagy vasárnap.Hol ott ezt úgy kell fordítani:Ma szombat van-e vagy vasárnap?

2 éve