A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ez nem lehetséges számomra."

Fordítás:It is not possible for me.

0
4 éve

9 hozzászólás


Joshua0001

A szótár a to me- t ajánlja a számomra esetében

4
Válasz4 éve

bence86

nekem is a to me-t ajánlotta, rá is ment egy hibám, ami baromi bosszantó mikor tényleg utána nézek hogy minél tökéletesebben fogalmazzak.

2
Válasz4 éve

evacska

to mi vajon miért nem jó?

0
Válasz4 éve

MariannKuc

Akkor miért nem a for-t adja meg felrobbanok ...

0
Válasz4 éve

togo59
togo59

Szívatnak, hogy így jobban megjegyezzük és hogy ne fogadjunk el tőlük mindent feltétel nélkül! :) Ó, már hányszor jártam így, de a kedvem azért megmaradt!!!!

0
Válasz4 éve

evairenpinter

A for előljáróként -ra, -re jelentéssel is bír. Talán azért. ("számomra" = "for me") -

0
Válasz4 éve

SzijjEdit

But it is special to me. Ezt így fogadta el. Akkor miért nem jó most a to me?

0
Válasz4 éve

Nehez_Gergely

Minek ajánlja fel a to- t én is for-t akartam elsőnek de megnéztem mert nem voltam biztos mert tanuló vagyok beírtam a to-s alakot és tessék.

0
Válasz3 éve

johalasz46

Tőlem elfogadta úgy, hogy " It is impossible for me." Csak másik lehetőségként jelölte a fenti mondatot..

0
Válasz2 éve