1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "I have reduced the amount of…

"I have reduced the amount of sugar."

Tłumaczenie:Ja zredukowałam ilość cukru.

February 25, 2014

26 komentarzy


monika.bor1

Redukcja redukcją, a mnie cale życie uczono, że w j. polskim od "Ja" zdania sie nie zaczyna :-)


jankobill

Ograniczyłem ilość cukru -również jest poprawne


CHDZRDB

Cukier można redukować np. będąc na diecie.Co w tym zdaniu jest dziwnego?Jak ktoś chce schudnąć to redukuje ilość cukru w posiłkach.Jestem pewny, że niektórym z was by się to przydało :D


hanna.zgra

O co chodzi?Czy ważne jest jakie słowo jest użyte w zdaniu?Ja myślę że chodzi o naukę języka a nie o polemikę


PanPaskuda

Można zredukować przydział cukru np w wojsku. Zdanie brzmi niecodzienne, ale mimo to używane...


Jerzy12

Popieram Ewę_5. Ograniczenie też w języku polskim jest zamiennie stosowane ze zmniejszeniem i redukcją


bat400870

Można zredukować dawkę leków, chemicy redukują np z Fe 3+do Fe2+, sos można zredukować czyli odparować, zredukować można światło gdy masz kilka lamp lub żarówek w lampie a chcesz by świeciła tylko jedna - pstryk i redukcja dokonana, ilość śmieci gdy je przetwarzasz :), przykłady można mnożyć


Barbara633680

Zredukowałem ilość cukru. Nie zaliczyło. O co chodzi?


Joanna142529

PRZECIEŻ to to samo, powinno być bez ja


freeeaky26

Słowo mi znane, aczkolwiek nie do końca rozumiem tu jego użycia. :) Ja bynajmniej o redukowaniu cukru nie słyszałam. :p


Jaga890

Redukować to znaczy zmniejszać:-) .


Sculptor2

Nikt z was widać nie ma cukrzycy - i dobrze. Cukrzyka słowo redukuje (zamiennie z obniża) nie dziwi. Bo można zredukować poziom cukru we krwi.


pottorffsbae

Moment, gdy myślisz o mleku i piszesz "mleka" zamiast "cukru" :'D xx Przepraszam, jeśli ktoś nie uzna tego komentarza za zgłoszenie problemu //.


funia89

"Ja zredukowałam poziom cukru" - dlaczego nie zalicza mi tego zdania?


Mario224798

O co chodzi z tym napisałam dobrze a dalej odpowiedź jest zła


pitpaw

"Zmniejszyłem poziom cukru" moim zdaniem jest ok i znaczy to samo.


Zosia9846

Zredukowałam nadmiar cukru powinno być dobrze


arko04

Czemu nie moze byc "zmniejszyłem koszty cukru"? Tak samo pasuje.


thequeerqueen

Amount of sugar to "ilość cukru", a nie "koszty cukru"


0liwia

zredukowałam?? Nigdy tego słowa nie słyszałam!


Jaga890

Ale jest takie słowo.


mirriel

Słowo faktycznie rzadko w potocznej mowie używane. Za to często w matematyce się redukuje ;)


0liwia

Niech będzie, ale cukru ja nigdy nie zredukowałam...


KacperK901742

np. biegi (w samochodzie) można redukować ;-)

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.