1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Which is it?"

"Which is it?"

Fordítás:Melyik az?

February 25, 2014

15 hozzászólás


MoniMarton

Ez melyik? Miért nem jó?


maroweh

A melyik ez? és az ez melyik nem ugyanazt jelenti


AnikoDibaczi

Valaki lenne olyan kedves megválaszolni, hogy miért nem fogadja el az EZ MELYIK? választ. Köszi


nyusziagyar

Szerintem legfőképpen azért nem fogadja el, mert nincs benne a program adatbázisában. ;) Hogy esetleg egyszer bekerüljön, tehetsz hibabejelentést, bár szerintem a mondanivalót valóban jobban kifejezi a "Melyik az?" - megoldás.


htalex

Ha a szülőszobában sok gyerek van, és te meglátogadsz valakit azt kérdezed /melyik az /és nem azt hogy ez az melyik.


Zsolt_Horvath

Nekem sem fogadta el. Akkor viszont a "Which is that?" mit jelent?


EszterZubor

Melyik ez? t nekem elfogadta bár kiírta h van egy elírás a válaszomban


Alita20003

Én is ezt írtam de azt mondta ,hogy azzal kellet volna írnom'


kda801

Melyik ez miért nem jó?


miklosszabolcs

G ur elgurult a gyogyszered?


VerbnHajna

A "Mely ez?"nem fogadta el


VerbnHajna

Pedig az egyik fordításnál ő adta ki, hogy "melyek ezek"... Azt kérdem, ha többes számban jó, akkor egyes számban miért nem?


htalex

Többes számban melyek egyes számban melyik. A mely szó nem nagyon használatos. Talán úgy hogy mely dolgok érdekelnek.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.