A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Which is it?"

Fordítás:Melyik az?

4 éve

11 hozzászólás


MoniMarton

Ez melyik? Miért nem jó?

4 éve

maroweh
maroweh

A melyik ez? és az ez melyik nem ugyanazt jelenti

4 éve

Zsolt_Horvath

Nekem sem fogadta el. Akkor viszont a "Which is that?" mit jelent?

4 éve

EszterZubor

Melyik ez? t nekem elfogadta bár kiírta h van egy elírás a válaszomban

4 éve

Debati0214

Detto

4 éve

Alita20003

Én is ezt írtam de azt mondta ,hogy azzal kellet volna írnom'

4 éve

kda801

Melyik ez miért nem jó?

4 éve

AnikoDibaczi

Valaki lenne olyan kedves megválaszolni, hogy miért nem fogadja el az EZ MELYIK? választ. Köszi

3 éve

nyusziagyar

Szerintem legfőképpen azért nem fogadja el, mert nincs benne a program adatbázisában. ;) Hogy esetleg egyszer bekerüljön, tehetsz hibabejelentést, bár szerintem a mondanivalót valóban jobban kifejezi a "Melyik az?" - megoldás.

3 éve

Boggi23

Úgyvan!

2 éve

miklosszabolcs

G ur elgurult a gyogyszered?

2 éve