"Which is it?"

Fordítás:Melyik az?

February 25, 2014

12 hozzászólás


MoniMarton

Ez melyik? Miért nem jó?

February 25, 2014

maroweh

A melyik ez? és az ez melyik nem ugyanazt jelenti

March 28, 2014

Zsolt_Horvath

Nekem sem fogadta el. Akkor viszont a "Which is that?" mit jelent?

March 11, 2014

EszterZubor

Melyik ez? t nekem elfogadta bár kiírta h van egy elírás a válaszomban

March 13, 2014

Debati0214

Detto

March 17, 2014

Alita20003

Én is ezt írtam de azt mondta ,hogy azzal kellet volna írnom'

April 1, 2014

kda801

Melyik ez miért nem jó?

April 11, 2014

AnikoDibaczi

Valaki lenne olyan kedves megválaszolni, hogy miért nem fogadja el az EZ MELYIK? választ. Köszi

August 19, 2014

nyusziagyar

Szerintem legfőképpen azért nem fogadja el, mert nincs benne a program adatbázisában. ;) Hogy esetleg egyszer bekerüljön, tehetsz hibabejelentést, bár szerintem a mondanivalót valóban jobban kifejezi a "Melyik az?" - megoldás.

August 20, 2014

Boggi23

Úgyvan!

October 16, 2015

htalex

Ha a szülőszobában sok gyerek van, és te meglátogadsz valakit azt kérdezed /melyik az /és nem azt hogy ez az melyik.

January 6, 2019

miklosszabolcs

G ur elgurult a gyogyszered?

March 4, 2016
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.