1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Größe steht im Zusammenhang …

"Größe steht im Zusammenhang mit Alter."

Çeviri:Boyut yaşla bağlantılıdır.

December 22, 2016

5 Yorum


humetin

Boy yaşla bağlantılıdır.


DilanEsmaa

Cümlenin çevrisi büyüklük yerine uzunluk olmalı bence !


kavina18

Sevgili Duolingo Türkçede ilgili, bağlantılı ve ilişkili birbirlerinin yerine kullanılabilir, hepsi kabul edilmelidir. Bu cümle aradaki nüansların görmezden gelinebileceği oldukça kaba bir örnek.


reyhansivis

steht' in gorevi ne orda


SabineBergmann1

Fiil: in Zusammenhang stehen

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.