"When do we start?"

Fordítás:Mikor kezdünk?

February 25, 2014

22 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


palpet

Mikor kezdünk? Ez nem jó?


R973

de jó. Jelezni, jelezni, jelezni... hadd teljen a postaláda..... mert még mindig nem javították. :-(


Jpiroska

Én is ezen buktam el. De az nem inkább When do we begin lenne?


Jpiroska

Mondjuk ugyanaz. Jelzem, mert a felfrissítésnél is elbuktam. :)


adela_11122

Konkretan ez a valasz!!! Tuti hogy ezt irtad?

Ui.: Bocs az a ekezet hianyert... :)


Snujinx

A "Mikor indulunk?" egy hülyeség. Az "When do we leave v. When do we go" lehetne, szerintem. Szóval ez "Mikor kezdünk?" Kezdek egyre jobban kiábrándulni ebből az app-ból :(


adela_11122

Ugy latszik kijavitottak a hibat, mert nekem mar wz a valasz, hogy ,,Mikir kezdunk?”...


Bobek74

Döntsék már el végre, hogy indulni vagy kezdeni? Ha az egyiket írom, akkor a másik a jó, avagy fordítva. Itt nincs szövegkörnyezet, nem lehet kitalálni, most melyik megoldásra gondolnak.


mosonilizi

Amikor ez a műnő elmondta így értettem: Vinduvi start?


jokutine

Mikor kezdünk? Ez nem jó?


Napci257

Az utolso kerdesem volt es az utolso eletem. Koszonom. :-(


fabricius1

A feladatok előrehaladtával egyre több az ilyen jellegű, vagy akár durvább hiba. Lassan saját jogon már nem is hibázhatok. Volt már olyan feladatsor, hogy három hasonló hiba miatt buktam. A kezdeti lelkesedést felváltja a bosszúság. Hogy ajánljam így másnak?


jokutine

Mikor kezdünk? Már másodszor buktam ezen pár hónap alatt!


myplay5656

Mikor kezdünk mi? - Ez így egyáltalán nem jó?


AdrimacsMa

Én viszont folyton azt bukom be gondolom saját fejből hogy nem jó a Mikor kell indulnunk? Valaki lefordítaná nekem ezt hogy végre átkalibráljam a fejemben :-D


Harga

When do we have to start.


AttilaTth11

Start = kezdés? ??? Vagy rosszul tudom


Sztankay54

A kötött szórend rettenetes

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.