1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Wie viele möchte er?"

"Wie viele möchte er?"

Çeviri:O kaç tane istiyor?

December 22, 2016

10 Yorum


zizey

Bence yanlış tercüme. DOĞRUSU. Nekadar ister..olmalı..


Eluvian_

"Kaç tane", "ne kadar". İkisi de aynı şey değil mi? "Kaç tane"yi elma gibi sayılabilen isimler için, "ne kadar"ı su gibi sayılamayan isimler için kullanırız.


mizinamo

Evet.

  • kaç tane (sayılabilien isimler için) = wie viele
  • ne kadar (sayılamayan isimler için) = wie viel

Meselâ, wie viele Äpfel? (kaç tane elma), wie viel Wasser? (ne kadar su).


MutluTurkk

Kaç adet istiyor o? Neden olmuyor?


Gluslu0

möcht olması gerekmiyor mu


mizinamo

Olmaz. Doğrusu (er) möchte.


humetin

Ne kadar çok istiyor (ister) ?


humetin
  1. Wie viel Pizza für 70 Personen? =

  2. In wie viele Stücke schneidet ihr eure Pizza? =

  3. Wie viele Stücke hat eine Pizza? =


humetin

Niemand weiß, wie viel Geld Hans jeden Monat bekommt. =


humetin

Wie viele =

" Dieses Wort oder diese Verbindung ist rechtschreiblich schwierig (Liste der rechtschreiblich schwierigen Wörter)." https://www.duden.de/rechtschreibung/wie_viel

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.